Ghost Recon Breakpoint: Koniec wsparcia Ubisoftu
Tytuł był wspierany przez dwa i pół roku po premierze, to wynik wcale nie najgorszy.
Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint to produkcja, której daleko do ideału, o czym wiedzą nawet sami developerzy. Przełożyło się to również na rozczarowującą sprzedaż. Twórcy próbowali ratować grę, oferując nową zawartość w ramach niezliczonych darmowych weekendów (no w zasadzie zliczonych, łącznie chyba 4) i aż 11 aktualizacji. Najwidoczniej nie przyniosło to upragnionych rezultatów, gdyż studio zdecydowało się zakończyć wspieranie tytułu. Zresztą jeśli spojrzy się na oceny, to raczej nikogo to nie zdziwi.
Jeśli wciąż spędzacie w grze kolejne godziny, to nie musicie się jednak łapać za głowę, gdyż serwery pozostaną aktywne. Po prostu nie liczcie na nową zawartość. Breakpoint miało problemy już od samego startu i koniec wsparcia był tylko kwestią czasu, choć sądzę, że dwa i pół roku to i tak całkiem niezły wynik.
Ubisoft potrafił wskazać część problemów, na które cierpiało Breakpoint, i dość znaczącym był brak własnej tożsamości gry. Przez decyzje, jakie podjęło studio podczas projektowania, trudno jednoznacznie określić, w jakim kierunku produkcja tak naprawdę zmierzała – i gracze szybko to wychwycili.
Ghost Recon Breakpoint nie ma wystarczającej liczby czynników wyróżniających grę z tłumu, co uniemożliwiło wybicie się jej wewnętrznych cech.
Czytaj dalej
Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.