Ghostwire: Tokyo – Produkcja przebiła barierę 6 milionów graczy
Ekipa Tango Gameworks z pewnością jest zadowolona z popularności Ghostwire: Tokyo.
Początkowo świat dość neutralnie podszedł do premiery Ghostwire: Tokyo. Gra była mocno promowana jako jedna z największych premier 2022, a zebrała dość rozczarowujące oceny jak na dzieło o takim poziomie marketingu. Mimo wszystko Tango Gameworks stworzyło intrygującą produkcję, którą można było polubić. Jedną z takich osób była Ranafe, o czym opowiedziała w swojej recenzji.
Teraz, półtora roku po premierze, twórcy mogą oficjalnie ogłosić dość duży sukces, ponieważ Ghostwire: Tokyo przetestowało co najmniej 6 milionów graczy. Jest to dość duży sukces, zważywszy na wcześniej wspomniane obojętne przyjęcie produkcji przez społeczność. Dodatkowo, pomimo całkiem dużego marketingu, trzeba pamiętać, że była to zupełnie nowa marka.
Na pewno tytułowi bardzo pomogło umieszczenie w katalogu abonamentu Game Pass, dzięki czemu więcej osób mogło sprawdzić dzieło Tango bez obawy o stratę pieniędzy w przypadku rozczarowania. Jeżeli ktoś chciałby spróbować niecodziennej produkcji od Shinjiego Mikamiego, to cały czas znajdziecie ją w usłudze Microsoftu.
Czytaj dalej
Beznadziejnie zakochany w Dead Space i BioShocku. W gry wideo gram, odkąd byłem mało rozgarniętym bobasem, i planuję robić to do końca. Wydałem 460 złotych na Diablo IV i do teraz tego żałuję. Jak ktoś chce zagrać w jakiegoś multika na Xboksie, to ja bardzo chętnie.