God of War Ragnarok: Twórcy podali szczegóły trybów graficznych na PS4 i PS5
God of War Ragnarok trafi do naszych domów już za kilka dni. Jeśli jeszcze nie jesteście wystarczająco rozgrzani przed premierą, to polecam pierwsze wrażenia Krigora oraz kompendium wszystkiego, co wiemy, przygotowane przez Ottona. Santa Monica Studio też dba o to, abyście mieli co oglądać: a to reklama z Johnem Travoltą i Benem Stillerem, a to japoński spot, który… trudno nawet opisać.
Jeśli byliście ciekawi konkretów na temat trybów graficznych, jakie zaoferuje nam God of War Ragnarok, to twórcy przygotowali na tę okazję specjalną tabelkę. Teoretycznie będziemy mieli do czynienia z tradycyjnym nastawieniem na jakość lub wydajność. W praktyce czeka nas aż sześć trybów na PS5 i dwa na PS4 Pro.
I tak przygotowane na PS5 tryby wydajnościowe mają nam pozwolić na rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę z opcjonalnym wykorzystaniem HFR i VRR (wymagany jest kabel HDMI 2.1 oraz kompatybilny telewizor / monitor). Z kolei tryby jakościowe pozwolą nam na rozgrywkę w 4K, jednak przy 30 fps-ach lub 40 fps-ach w przypadku trybów z HFR i VRR.
Posiadacze PS4 muszą się zadowolić 30 fps-ami w rozdzielczości Full HD. W przypadku konsol PS4 Pro do wyboru będą również dwa tryby kładące nacisk na jakość lub wydajność (nie ma jednak mowy o 60 fps-ach, jedynie odblokowaniu 30 fps-ów).
Czytaj dalej
-
Dyrektor artystyczny Deus Eksa ostro o remasterze. „Co do cholery? To nie powinno...
-
Until Dawn, Post Trauma i inne. Darmowe gry i okazje w tym...
-
Ostatni tom „Gier, które trzeba znać” trafił do drukarni. Zamów...
-
Stasis ponownie do zgarnięcia za darmo. Przygodówka z dreszczykiem w sam raz na dzisiejszy...
