Gothic Classic: Wersja na Switcha dostała nowego patcha
Gothic Classic na Nintendo Switcha doczekał się blisko 40 zmian w aktualizacji 1.02, wśród których jest nowe skalowanie pola widzenia.
Nasz ukochany, drewniany Gothic stał się faktem na Switchu i zyskał popularność na nowo. Na stronie cdaction.pl pojawiła się recenzja Wokulskiego, który podsumował tę produkcję dość miernie, niestety. Niby znalazło się sporo plusów (w końcu to wciąż Gothic), ale wśród nich także dużo problemów, w tym tych technicznych, rzecz jasna. A mimo to niezrażeni twórcy zapowiedzieli już „dwójkę” na Switcha, razem z Nocą Kruka. W końcu fizyczne kopie pierwszej części rozeszły się tak dobrze, że konieczne było przygotowanie ich więcej.
Na szczęście developerzy rozpoczęli już walkę z problemami technicznymi w Gothicu Classic i rozpoczęła się właśnie kolejna runda w postaci aktualizacji 1.02. Informacją podzielił się T-Moor na Discordzie społeczności. Łącznie doczekaliśmy się 26 najróżniejszych poprawek i 10 usprawnień wszelkiej maści. Jeśli nie widzicie się na tym Discordzie lub nie chce wam się wchodzić, pełną listę zmian możecie też znaleźć np. na Reddicie. Patch 1.02 już wszedł w życie.
Jeśli chodzi o poprawki, to wśród nich jedna szczególnie rzuci się w oczy – zwłaszcza po odpaleniu gry. Otóż twórcy poprawili skalowanie pola widzenia w szerszych rozdzielczościach, co może początkowo wywoływać dziwne uczucie (już pojawiały się pytania, czy to przypadkiem nie jest nowy bug).
Poprawiono jeszcze skalowanie okien dialogów, wprowadzono poprawki w kwestiach lokalizacji, poprawiono deszcz, dodano legendę trybów kamery, interfejs okien dialogowych i sporo więcej.
Czytaj dalej
Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.