Halo Infinite: Dyrektor kreatywny multiplayera opuszcza 343 Industries po 11 latach

Halo Infinite: Dyrektor kreatywny multiplayera opuszcza 343 Industries po 11 latach
Nie znamy powodu, przez który współtwórca trybu sieciowego w Halo Infinite zdecydował się opuścić 343 Indrustries.

Jak słusznie zauważył Wokulski we wrześniu, trudno nie patrzeć na to, co się dzieje z najnowszym Halo bez uczucia pewnego niepokoju. Głównie chodziło wtedy o wątpliwy rozwój co-opa, po tym, jak premiera tego sieciowego została znowu przesunięty, a „kanapowego” całkiem anulowana. Chciałbym teraz dla odmiany przynieść jakieś lepsze wieści, ale mamy to, co mamy. Tym bardziej szkoda, że chodzi o tryb sieciowy.

Tom French to (teraz już były) dyrektor kreatywny multiplayera Halo Infinite. Opuścił firmę po dość długim stażu – mianowicie spędził w 343 Industries 11, a nawet prawie 12 lat. Z tego, co napisał na Twitterze, czas w studiu wspomina jako spędzony bardzo dobrze. I jest też dumny ze swojej produkcji – w sumie to poza pewnymi potknięciami, ostatecznie Halo Infinite zyskało metaforyczną odznakę za największą premierę w historii marki.

https://twitter.com/pardontomfrench/status/1598807050741768192

Nie znamy dokładnej przyczyny odejścia Frencha i nie napisał, co zamierza robić dalej, poza wspomnieniem o wyruszeniu na „nowe przygody”. Pozostając w tematach branży, można pokusić się o stwierdzenie, że przenosi się na przykład do innego studia, ale to tylko domysły.

Jedna odpowiedź do “Halo Infinite: Dyrektor kreatywny multiplayera opuszcza 343 Industries po 11 latach”

  1. Powód jest dosyć oczywisty Halo Infinite w porównaniu do poprzednich odsłon oferuje zbyt małą zawartość multiplayer i również nie błyszczy zwartością singleplayer, zmiana silnika oraz praca pod presją czasu zrobiły swoje, niech dadzą w końcu zapowiadaną funkcję ogrania kampanii w co op.

Dodaj komentarz