Halo: The Master Chief Collection – Twórcy chwalą się ogromną popularnością gry

O tym, że Halo jest jedną z najmocniejszych marek w portfolio Microsoftu, nie trzeba chyba przekonywać nikogo. Gry z Master Chiefem i jego kumplami od lat rządziły na Xboksach (szczególnie za oceanem), ale nie zawsze było im drodze z pecetami. Wszystko zmieniło się wraz z premierą Halo: The Master Chief Collection, która przedstawia przygody Spartan nowym odbiorcom. Obecnie w ramach odświeżonego pakietu dostępne jest wyłącznie Halo: Reach, ale to wystarczyło, by świat ponownie oszalał.
Microsoft poinformował, że w pierwszym tygodniu od premiery, na serwerach The Master Chief Collection pojawiło się ponad 3 miliony osób. Firma nie sprecyzowała, jak konkretnie wygląda podział na platformy, a trzeba pamiętać, że gra jest dostępna także w ramach abonamentów Xbox Game Pass, ale nie oznacza to, że tradycyjna sprzedaż stanowi margines, czego dowodem jest wynik wykręcony na Steamie. Nie dość, że kolekcja wepchnęła się na szczyt listy bestsellerów, to jeszcze w szczytowym momencie bawiło się przy niej ponad 160 tysięcy osób jednocześnie. Cóż, wygląda na to, że jeśli przepadacie za tą serią, nie macie najmniejszych powodów do obaw o jej przyszłe losy.
Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “Halo: The Master Chief Collection – Twórcy chwalą się ogromną popularnością gry”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W pierwszym tygodniu w charakterystyczne pancerze wskoczyły miliony osób.
Kupiłem dla fabuły żeby zamiast oglądać na youtube, samodzielnie przejść kampanie Reach a w przyszłości ODST. Z ciekawości zagrałem w multi. Gameplay jest archaiczny, twórcy powinni dostosować grę przed jej wypuszczeniem do standardów (tych dobrych) dzisiejszych fpsów. Brak możliwości celowania przez przyrządy, brak sprintu (tylko jako umiejętność), niezbalansowane bronie. Na plus dużo trybów, klasy postaci (ale bardzo uproszczone), pojazdy, dużo opcji kosmetycznych do odblokowania (ale wymaga grindu). pt 1
Po przejściu kampanii prawdopodobnie usunę, a w oczekiwaniu na ODST pogram w Titanfall 2 który przeżywa drugą młodość 🙂 pt 2
@baji Ja nawet dzisiaj mogę odpalić sobie stare Halo 1 i świetnie się bawić, ale kampanią Reach jest taka sobie. Pomijając nonsensy takie jak 'lornetka’ pod prawy przyciskiem myszy i ciągłe wyłączanie zbliżenia broni przy otrzymywaniu trafień mamy jeszcze dziadowskie prowadzenie akcji z misjami latanymi i podobny szajsem. To co na konsoli (chyba) sprawdzało się dekadę temu, niezbyt dobrze funkcjonuje dziś na PC (chociaż przynajmniej można zwiększyć fov do 90+). Multi nie mam zamiaru ruszać.
Sprawdziłem na Game Passie i… wywaliłem kolekcję z wishlisty na Steamie. Nie dość, że port jest taki sobie (brak opcji wyświetlania napisów podczas rozgrywki, gdzie wszyscy wrogowie wrzeszczą i zagłuszają speeche, błędy dźwięku, ograniczone opcje konfiguracji, które i tak nie mają praktycznie żadnego wpływu na wygląd gry) to gameplay jest zwyczajnie nijaki. Wytrzymałem 2 misje i wyłączyłem. Najwyraźniej Halo nie jest dla mnie.
Ja już Reach przeszedłem i mi gra się bardzo podobała. Owszem gameplay jak na dzisiejsze czasy już trochę Archaiczny ale klimat i fabuła świetne:) Obejrzałem sobie też dla uzupełnienia Animację Halo Fall of the Rach . Można się z niej wielu ciekawych rzeczy dowiedzieć. Jedyne co mnie uwierało w grze to brak spolszczenia. Wszystko jest spolszczone nawet ekrany wczytywania tylko nie sama gra ehhhh Nawet w tej wer Micro$oftowi Polska nie chciało się gry spolszczyć. Obawiam się że 1 2 i 3 też nie będą.
Spolszczone. Nie mniej czekam bardzo na 1 choć by dla specyficznego klimatu tego uniwersum. Cena też nie jest jakaś wygórowana za całą Edycję bo raptem 139 zł.
Najgorszy crap w jaki grałem w tym roku. Odczucie strzelania jak z pistoletów na kapiszony, SI towarzyszy to parodia FPS-ów, polecam pozwolić im prowadzić pojazdy, ubaw po pachy. Pojazdy, przynajmniej te z kołami nie jeżdżą tylko pływają. Fabuła, jaka fabuła ? Trzy wyrazy: Kosmici atakują, walcz. Kim są, dlaczego nas atakują, kim są Spartanie, na uj ci to wiedzieć, masz strzelać i nie myśleć o pierdołach.
Maqis… no jakby ci to powiedzieć ta gra to prequel… kto co i jak dowiesz się w 1 do 3
Tak jak na x 4 i 5 po polsku… 123 r i odst nie. Ja przechodziłem wszystkie i z negatywem się nie zgodzę. Brak fabuły? Bardzo ważny płot dla części 4 i 5. Poznajemy backgrund jednej z najistotniejszych postaci części 1 3.sterowanie i część gameplay ulegnie zmianie bo w klasycznych wersjach było inne a w kolekcji można ustalić jedno podobne dla całości. Co ma niby lepsze ai liniowe skrypty w bf5 czy wolfie?
lepsze to niż oskryptowane bfowskie sekwencje. Jak ci się nie podobało się trzeba było grać coopie. Fabuła to solidne podwaliny pod 4 część. Jakbyś grał to byś wiedział że Spartanie przybywają zgasić bunt w kolonii, a okazuje się, doszło do inwazji. Priorytetem jest ewakuacja cywilów i danie czasu doktor Halsey… Na ewakuacje wyników badan. Fabule buduje znajomość uniwersum, której niestety większość graczy pc, a zwłaszcza polskich graczy, nie ma. Bez znajomości niektórych faktow, wszystko nie ma sensu
Nie dziwie się, cała kolekcja jest dostępna za praktycznie pół darmo
Kampania posiada zniekształcone głosy i czasami ich zaniki. Odgłosy broni też nie są najlepsze. Brak uaktualnienia dla gry, rozwiązujący problem z dźwiękiem, od czasu premiery wersji PC, twórcy zaznaczają że nie możliwe jest szybkie naprawienie tego problemu.
@vondelsznycel ja akurat znam zwłaszcza dzięki filmowi Fall of the Reach i tym bardziej rozumiem fabułę z tej części