Hi-Fi Rush: Gra okazała się hitem. Zagrało w nią aż 2 mln graczy
Hi-Fi Rush ma specyficzny styl, humor oraz wyluzowanego bohatera. Przekonało się o tym naprawdę wielu graczy.
Hi-Fi Rush było wielkim zaskoczeniem, ponieważ premiera gry nie wiązała się z efektowną kampanią marketingową, a zamiast tego na ostatnim Developer_Direct zwyczajnie ogłoszono, iż produkcja Tango Gameworks jest już dostępna do ogrania.
Wiele wskazuje na to, że taka strategia jest skuteczniejsza niż się wydaje, bo Hi-Fi Rush może się pochwalić wynikiem w postaci dwóch milionów graczy, którzy zdecydowali się zagrać w rytmiczną grę akcji.
Z wypracowaniem takiego wyniku we względnie krótkim czasie na pewno pomogło udostępnienie tytułu w Game Passie. Mimo wszystko trzeba jeszcze raz podkreślić, że nie zdecydowano się tu na wielką kampanię marketingową, jak to ma miejsce w przypadku wielu innych gier.
Ponadto dzieło studia Tango Gameworks dorobiło się jeszcze aktualizacji z trybem fotograficznym, co pozwoli zagłębić się w liczne opcje i stworzyć kilka wymarzonych ujęć. Kto wie, może wyjdzie z tego niezła tapeta na pulpit? Szczegóły na temat nowego patcha znajdują się na oficjalnej stronie. Oczywiście nie zabrakło w nim różnego rodzaju poprawek związanych z bugami.
Korzystając z okazji, przypominamy o ciepłym przyjęciu nowej gry od Tango Gameworks i zachęcamy do zapoznania się z naszą recenzją Hi-Fi Rush.
Czytaj dalej
Gry to moja pasja i zawsze w coś pogrywam, choć często jestem w tyle z najnowszymi premierami. W pewnym momencie pokochałem roguelite'y, ale przydałby się większy skill. Jeśli trafia mi się taka okazja, wtedy staram się również pisać o grach.