Lords of the Fallen 2 od dłuższego czasu jest w fazie pełnej produkcji. Ponad 200 osób pracuje nad grą
Marketing ma ruszyć w przyszłym roku.
Już od jakiegoś czasu wiemy o tym, że studio Hexworks pracuje nad kontynuacją rebootu Lords of the Fallen. W czerwcu natomiast dowiedzieliśmy się, że sequel ma zadebiutować w 2026 roku i na pecetach będzie dostępny tylko na platformie Epica. Poznaliśmy już też kilka szczegółów dotyczących tytułu, do których teraz sam CEO CI Games (wydawcy gry). Marek Tymiński dodał, że kontynuacja Lords of the Fallen znajduje się w fazie pełnej produkcji już dość długo, a nad grą pracuje obecnie naprawdę liczne grono osób.
Kolejna gra Lords of the Fallen była już w fazie pełnej produkcji przez sporą część tego roku. W tej chwili pracuje nad nią ponad 200 osób, w tym zarówno wewnętrzny zespół, jak i nasi partnerzy.
Marek Tymiński zapytany o to, dlaczego w takim razie trailer produkcji nie pojawił się na The Game Awards, odpowiedział, że marketing gry ruszy pełną parą dopiero w przyszłym roku. Możemy się zatem spodziewać, że być może ujrzymy pierwszy zwiastun nadchodzącej gry Hexworks na przykład na najbliższym Summer Game Feście.
Choć Lords of the Fallen z 2023 roku zostało dość średnio odebrane przez graczy, twórcy od premiery gry cały czas pracują nad poprawieniem jej stanu. Obecnie tytuł znajduje się w wersji 1.7 i wydaje się, że oferuje znacznie lepsze doświadczenie niż podczas swojego debiutu. Najlepszym dowodem na to są chyba najnowsze recenzje na Steamie, które ocierają się o poziom „bardzo pozytywnych”, bo aż 79% z nich to opinie, które chwalą grę. Daje nam to więc jakąś nadzieję na to, że studio Hexworks wyciągnęło wnioski ze swoich błędów i być może dzięki temu twórcy unikną ich przy tworzeniu kontynuacji.
Czytaj dalej
Za dzieciaka miłość do świata gier zaszczepiły we mnie erpegi (głównie pierwsze Baldury, Fallouty i Gothiki). Dziś mogę śmiało powiedzieć, że choć wciąż jest to mój ulubiony gatunek, to potrafię znaleźć coś dla siebie w niemalże każdym typie rozgrywki. Poza tym uwielbiam wciągać w medium gier osoby, które zupełnie go nie znają.