Metal Gear Online – nareszcie kolejne szczegóły
Najnowsza aktualizacja poświęcona została przede wszystkim kustomizacji wyposażenia graczy ze szczególnym uwzględnieniem ubioru – nic szczególnego, ale jest to parę miłych informacji i sygnał, że prace nad grą trwają. Dowiedzieliśmy się, że wybrane ciuchy nie wpływają na statystyki gracza – ciągle jednak warto będzie je dostosowywać do otoczenia, by lepiej kamuflować się w otoczeniu. Nie oznacza to, że zostaniemy ograniczeni w kwestii wyboru użytecznych elementów garderoby. Ponoć dobór kolorów i wzorów dla każdego elementu ubioru ma być oszałamiający – będziemy mogli też je łączyć w różne kombinacje, nie będziemy ograniczali się do ustalonych z góry zestawów. Powyżej przykład dwóch wersji tego samego wyposażenia, którym studio z Los Angeles zobrazowało możliwości swojego kreatora postaci.
Co jeszcze? Nie będzie niestety co-opa w otwartym świecie, nie ma też co spodziewać się elementów kustomizacji znanych z Metal Gear Solid 4 (żegnajcie, kominiarki), przedmioty odblokowywane w singlu nie będą dostępne w multi i vice versa, a niektóre przedmioty będą przypisane do danych klas. Kustomizacji będziemy mogli dokonywać między meczami, ale nie podczas nich. I to by było na tyle – swoje pytania możecie zadawać twórcom gry na ich oficjalnym TWITTERZE.
Czytaj dalej
-
Twórca Resident Evil Requiem wyjaśnia brak multiplayera. „Raczej nie przypadłby...
-
Escape from Tarkov z problematyczną premierą na Steamie. Gracze nie mogli wejść...
-
XDefiant miał być nową odsłoną Splinter Cella? Były pracownik Ubisoftu zaprzecza
-
„Street Fighter” wreszcie nakręcony! Aktorska adaptacja kultowej bijatyki zmierza...
2 odpowiedzi do “Metal Gear Online – nareszcie kolejne szczegóły”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

„przedmioty w multi będą odblokowywane osobno względem multi”|Czy ktoś może mi wyjaśnić, gdzie jest w tym zdaniu sens?
Dla autora newsa najwyraźniej polska język trudna język.