22.07.2015
2 Komentarze

Metal Gear Online – nareszcie kolejne szczegóły

Metal Gear Online – nareszcie kolejne szczegóły
Choć premiera The Phantom Pain już za nieco ponad miesiąc, szczegółów na temat multiplayerowej rozgrywki nie poznaliśmy zbyt wiele - ponoć to wina skomplikowanych relacji między Kojima Productions i Konami. Od trailera poświęconego rozgrywce wieloosobowej twórcy nie mieli dla nas żadnych wieści - dopiero dziś zdradzili nam kilka kolejnych szczegółów.

Najnowsza aktualizacja poświęcona została przede wszystkim kustomizacji wyposażenia graczy ze szczególnym uwzględnieniem ubioru – nic szczególnego, ale jest to parę miłych informacji i sygnał, że prace nad grą trwają. Dowiedzieliśmy się, że wybrane ciuchy nie wpływają na statystyki gracza – ciągle jednak warto będzie je dostosowywać do otoczenia, by lepiej kamuflować się w otoczeniu. Nie oznacza to, że zostaniemy ograniczeni w kwestii wyboru użytecznych elementów garderoby. Ponoć dobór kolorów i wzorów dla każdego elementu ubioru ma być oszałamiający – będziemy mogli też je łączyć w różne kombinacje, nie będziemy ograniczali się do ustalonych z góry zestawów. Powyżej przykład dwóch wersji tego samego wyposażenia, którym studio z Los Angeles zobrazowało możliwości swojego kreatora postaci.

Co jeszcze? Nie będzie niestety co-opa w otwartym świecie, nie ma też co spodziewać się elementów kustomizacji znanych z Metal Gear Solid 4 (żegnajcie, kominiarki), przedmioty odblokowywane w singlu nie będą dostępne w multi i vice versa, a niektóre przedmioty będą przypisane do danych klas. Kustomizacji będziemy mogli dokonywać między meczami, ale nie podczas nich. I to by było na tyle – swoje pytania możecie zadawać twórcom gry na ich oficjalnym TWITTERZE.

2 odpowiedzi do “Metal Gear Online – nareszcie kolejne szczegóły”

  1. „przedmioty w multi będą odblokowywane osobno względem multi”|Czy ktoś może mi wyjaśnić, gdzie jest w tym zdaniu sens?

  2. Dla autora newsa najwyraźniej polska język trudna język.

Dodaj komentarz