Patch do Baldur's Gate'a 3 poprawił działanie modów. Skrócił też ekrany wczytywania
Larian Studios kontynuuje poprawianie funkcji związanych z fanowskimi modami.
Po tym, jak Larian Studios udostępniło ogromny siódmy patch do Baldur’s Gate’a 3, który wprowadził wsparcie dla modów, naturalnie zyskały one na popularności. Jak można się jednak domyślić, w grze pojawiło się również sporo błędów związanych z nową funkcją. Twórcy zaserwowali nam więc kolejny hotfix, który ma wyplenić te problemy.
Coś, co może szczególnie uradować osoby korzystające z wielu modów, to to, że ekrany wczytywania powinny być teraz krótsze, nawet jeśli pobraliśmy dużą liczbę modyfikacji. Ponadto gracze mogą już pożegnać się z irytującym zapętlaniem się weryfikacji modów. Naprawiono również błąd ekskluzywny dla PlayStation 5, na którym nie będziemy teraz mogli wybrać opcji „kontynuuj”, jeśli zapis gry posiada kłopotliwe mody wywołujące problemy. Oprócz tego konsola Sony poprawnie informuje teraz o ilości dostępnej przestrzeni po odinstalowaniu jakiejś modyfikacji.
Jakby tych napraw było mało, twórcy zajęli się także kilkoma problemami niezwiązanymi z fanowskimi modyfikacjami. Przede wszystkim chodzi o wyeliminowanie crashów, jakie przytrafiały się graczom podczas wczytywania gry. Nie znajdziemy już też w produkcji bardzo ciekawego błędu, który powodował przenoszenie się legendarnych umiejętności bossów z trybu honorowego do innych rozgrywek, jeśli wcześniej wczytaliśmy zapis gry z trybu honorowego właśnie. To oczywiście nie wszystkie poprawki, jakie Larian Studios wprowadziło do gry. Pełną listę zmian możecie znaleźć na stronie gry na Steamie.
Czytaj dalej
Za dzieciaka miłość do świata gier zaszczepiły we mnie erpegi (głównie pierwsze Baldury, Fallouty i Gothiki). Dziś mogę śmiało powiedzieć, że choć wciąż jest to mój ulubiony gatunek, to potrafię znaleźć coś dla siebie w niemalże każdym typie rozgrywki. Poza tym uwielbiam wciągać w medium gier osoby, które zupełnie go nie znają.