Payday 3: Powołano zespół do usprawnienia gry
Starbreeze Studios nie porzuca trzeciego Paydaya i ma już plany na poprawienie stanu gry.
Stan Paydaya 3 na premierę zdecydowanie nie był idealny. Największą przeszkodą, która uniemożliwiała cieszenie się grą, były przede wszystkim problemy z serwerami. Twórcy co prawda jakiś czas temu zabrali się za ich naprawienie, ale niestety mankamenty trzeciego Paydaya na słabo działających serwerach się nie kończą. Gracze narzekają także na niewielką zawartość, jaką oferuje gra, a także gorszą od części drugiej implementację niektórych mechanik. Z tego powodu twórcy zdecydowali się powołać zespół, który ma przebudować grę tak, aby sprostać oczekiwaniom graczy.
Aby przekuć wasze uwagi w działania, powołaliśmy zespół złożony z doświadczonych developerów z zespołów projektowych, komunikacyjnych i produkcyjnych, którego zadaniem jest doprowadzenie Paydaya 3 do poziomu, który spełni wasze oczekiwania.
W swoim oświadczeniu twórcy ze studia Starbreeze przekazali, że doskonale zdają sobie sprawę z niezadowolenia graczy z obecnego stanu gry. Podkreślili też ważną rolę otrzymywania feedbacku, który pozwala im kontynuować rozwijanie trzeciego Paydaya. Decyzję o stworzeniu zespołu, który będzie zbierał te uwagi i przekuwał je w konkretne zmiany, twórcy argumentują potrzebą podejścia do sprawy z należytą starannością i odpowiednim przemyśleniem przyszłych działań. Przekazali również, że w lutym podzielą się z nami konkretnym planem usprawniania i naprawiania gry.
W lutym przekażemy wam szczegółowy plan nadchodzących usprawnień i tego, kiedy możecie się ich spodziewać w grze.
Mimo zawodu graczy i komercyjnego rozczarowania, jakim okazała się premiera Paydaya 3, wydaje się, że dla gry Starbreeze Studios wciąż pozostaje jakaś nadzieja. Na pewno warto odnotować fakt, że twórcy nie porzucają swojego najnowszego dzieła i próbują doprowadzić tytuł do lepszej formy.
Czytaj dalej
Za dzieciaka miłość do świata gier zaszczepiły we mnie erpegi (głównie pierwsze Baldury, Fallouty i Gothiki). Dziś mogę śmiało powiedzieć, że choć wciąż jest to mój ulubiony gatunek, to potrafię znaleźć coś dla siebie w niemalże każdym typie rozgrywki. Poza tym uwielbiam wciągać w medium gier osoby, które zupełnie go nie znają.