28.05.2025, 11:30Lektura na 2 minuty

Pierwszy duży dodatek do Cities: Skylines 2 znowu opóźniony. Bridges & Ports dopiero pod koniec 2025

A miał być w drugim kwartale 2024.


Aleksandra „Doksa” Jung

Cities: Skylines 2 nie należy do gier, których proces tworzenia był łatwy i bezproblemowy. Premierowy build z 2023 roku nie przyjął się najlepiej, i choć od tego czasu gra uległa znacznej poprawie za sprawą regularnych aktualizacji, twórcy zaliczają niestety kolejną wtopę. 

Niedługo po fatalnie przyjętym dodatku Beach Properties (chociaż stosowniej byłoby powiedzieć: paczce assetów) ukazać miało się pierwsze DLC faktycznie rozbudowujące rozgrywkę. Bridges & Ports, jak sama nazwa wskazuje, miało wprowadzić do gry mosty oraz porty. We wrześniu zeszłego roku jednak twórcy postanowili przełożyć dodatek na drugi kwartał 2025… a teraz przełożyć go znowu. Tym razem na czwarty kwartał.

Colossal Order, twórcy gry, wyjaśnili na forum dla fanów, dlaczego podejmują taką decyzję.


Spędziliśmy ostatnie pięć miesięcy na ciężkiej pracy nad dodatkiem Bridges & Ports. Po samodzielnym przejrzeniu jego zawartości i podzieleniu się nim z naszą grupą testerów, otrzymaliśmy konsekwentny feedback: mosty są bardzo ekscytujące, port też działa dobrze, ale są aspekty tego DLC, które nie są tak dopracowane, jak mogłyby być.


Innymi słowy, twórcy potrzebują jeszcze trochę czasu, żeby dostarczyć graczom jak najlepsze doświadczenie, co, zważywszy na zszarganą reputację tytułu, może być w tej sytuacji bardzo dobrą decyzją. Według recenzji Cities: Skylines 2 była na premierę grą dobrą, ale technicznie niedopracowaną – nic dziwnego, że Colossal Order nie chce powtórzyć tej klapy i wypuścić znowu czegoś przypominającego bardziej early access.

Z dobrych wiadomości, darmowa aktualizacja, która miała towarzyszyć premierze dodatku, nadal ma ukazać się 11 czerwca 2025 roku. Łatka ma działać jako mały podgląd nadchodzącego DLC, niewykluczone więc, że obudzi apetyty graczy i sprawi, że wybaczą Colossal Order kolejne opóźnienie. 


Czytaj dalej

Redaktor
Aleksandra „Doksa” Jung

Graczka, twórczyni gier, kawał nerda. Kiedy nie gram, najczęściej piszę, czytam, programuję albo researchuję niszowe tematy, które akurat się nawiną. Rodzina i znajomi mają już dość słuchania o tym, dlaczego powinni zagrać w Pathologic 2, Disco Elysium i The Stanley Parable.

Profil
Wpisów35

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze