15.08.2022, 07:35Lektura na 2 minuty

PUBG przeżywa renesans. Przyciąga tysiące użytkowników dziennie

PUBG zdobywa 80 tys. dodatkowych graczy dziennie, odkąd przeszedł na model free-to-play.


Michał „Perzi” Perzanowski

Wydawca PUBG: Battlegrounds wydaje się być całkiem zadowolony z przejścia tytułu na model free-to-play, które odbyło się w styczniu br. Krafton twierdzi, że od tego czasu produkcja zdobywa 80 tysięcy nowych użytkowników dziennie. Przychody z PUBG również wzrosły. Średni przychód na przeciętnego użytkownika wzrósł o ponad 20 procent.

Informacji można było zasięgnąć u źródła. Krafton opublikował raport.

ZAROBKI W PIERWSZYM KWARTALE 2022:

- Przychody: 729,5 mln USD (946,7 mld KRW) (+2,86% r/r)

- Zysk operacyjny: 365,4 mln USD (474,2 mld KRW) (+18,15% r/r)

- Zysk netto: 338,4 mln USD (439,2 mld KRW) (+30,97% r/r)

ZAROBKI W DRUGIM KWARTALE 2022:

- Przychody: 326,5 mln USD (423,7 mld KRW) (-7,77% r/r)

- Zysk operacyjny: 125 mln USD (162,3 mld KRW) (-6,81% r/r)

- Zysk netto: 149,4 mln USD (194 mld KRW) (+37,26% r/r)

Tak czy inaczej, przychody Kraftonu ogólnie wzrosły, choć nie jest jasne, ile z tego pochodzi z PUBG Mobile, a ile z innej mobilnej strzelanki, PUBG New State.

W raporcie z wyników wydawca potwierdził swoje zaangażowanie w nową grę pod nieznanym tytułem, której prezentacja ma nastąpić niebawem. Trwają również intensywne prace nad The Callisto Protocol autorstwa Striking Distance Studios.

PUBG: Battlegrounds otrzymał zmianę nazwy w zeszłym roku przed przejściem na model free-to-play. Tytułowi pomogły również okoliczności, które otworzyły bramy do współpracy z dużymi markami, ostatnio z Assassin's Creed.


Czytaj dalej

Redaktor
Michał „Perzi” Perzanowski

Piłkarski męczennik kibicujący Manchesterowi United i Wiśle Kraków. Na szczęście gry działają kojąco, prawda? Lubię strategie i przygodówki. Cierpię na syndrom jeszcze jednej tury. Sprzęt nie gra roli (That's what HE said).

Profil
Wpisów309

Obserwujących3

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze