PUBG przeżywa renesans. Przyciąga tysiące użytkowników dziennie
Wydawca PUBG: Battlegrounds wydaje się być całkiem zadowolony z przejścia tytułu na model free-to-play, które odbyło się w styczniu br. Krafton twierdzi, że od tego czasu produkcja zdobywa 80 tysięcy nowych użytkowników dziennie. Przychody z PUBG również wzrosły. Średni przychód na przeciętnego użytkownika wzrósł o ponad 20 procent.
Informacji można było zasięgnąć u źródła. Krafton opublikował raport.
ZAROBKI W PIERWSZYM KWARTALE 2022:
– Przychody: 729,5
mln USD (946,7 mld KRW) (+2,86% r/r)
– Zysk operacyjny: 365,4 mln USD (474,2 mld KRW) (+18,15% r/r)
– Zysk netto: 338,4 mln USD (439,2 mld KRW) (+30,97% r/r)
ZAROBKI W DRUGIM KWARTALE 2022:
– Przychody: 326,5 mln USD (423,7 mld KRW) (-7,77% r/r)
– Zysk operacyjny: 125 mln USD (162,3 mld KRW) (-6,81% r/r)
– Zysk netto: 149,4 mln USD (194 mld KRW) (+37,26% r/r)
Tak czy inaczej, przychody Kraftonu ogólnie wzrosły, choć nie jest jasne, ile z tego pochodzi z PUBG Mobile, a ile z innej mobilnej strzelanki, PUBG New State.
W raporcie z wyników wydawca potwierdził swoje zaangażowanie w nową grę pod nieznanym tytułem, której prezentacja ma nastąpić niebawem. Trwają również intensywne prace nad The Callisto Protocol autorstwa Striking Distance Studios.
PUBG: Battlegrounds otrzymał zmianę nazwy w zeszłym roku przed przejściem na model free-to-play. Tytułowi pomogły również okoliczności, które otworzyły bramy do współpracy z dużymi markami, ostatnio z Assassin’s Creed.
Czytaj dalej
-
Tomb Raider, Splinter Cell i inne klasyki dołączają do GOG Preservation...
-
Game Music Festival powraca. Tym razem z muzyką z Diablo, Hadesa...
-
Liam Hemsworth niechętnie przejął rolę Geralta w 4. sezonie „Wiedźmina”....
-
Gigantyczne zwolnienia w Amazonie. Gigant wycofuje się z tworzenia gier i kończy...
