Resident Evil 7: Zobaczcie screeny i concept arty z anulowanej wersji gry
Jak bardzo Capcom zmieniał Resident Evila 7 w trakcie procesu produkcji? Teraz sami możecie rzucić okiem na materiały, które wam to pokażą.
Czy Resident Evil 7 był produkcją udaną... trudno jednoznacznie stwierdzić, bo to zależy, po której stronie staniemy. Z jednej strony gra doczekała się masy bardzo pozytywnych recenzji i sprzedała się świetnie, ale do spełnienia pod tym względem oczekiwań developerów trochę zabrakło. Skoro jednak jesteśmy graczami, to nie mamy na co narzekać, bo dostaliśmy kawał dobrej gry, na szczęście bez mikropłatności, a upiekło nam się o mały włos. Z pewnością wśród nas znajdzie się sporo osób, które chętnie zobaczą, jak ta produkcja miała wyglądać na początku, w pierwszych założeniach.
Teraz już możecie to zrobić bez żadnych przeszkód, ale nie nastawiajcie się na jakieś kokosy. Ostatecznie na twitterowym profilu AestheticGamera pojawiło się tylko albo aż 7 obrazów (przypadek?), na które składa się trochę concept artów i garść screenshotów z dość wczesnej wersji gry – określanej jako Resident Evil 6,5, będącej pierwszą i skasowaną „siódemką”.
Do tych najfajniejszych ciekawostek zaliczyłbym to, że początkowo gra miała zostać osadzona w Europie, a całość bardzo przypominała szóstą odsłonę serii. Akcja rozgrywałaby się w mieście bardzo luźno inspirowanym Wenecją. Nawet miała pojawić się inspiracja rodem z gier TellTale, kiedy to w ważnych momentach zwalniał czas, dając nam chwilę na podjęcie decyzji istotnej dla fabuły. Ostatecznie całość trafiła do kosza i wzięto się za projekt od nowa.
Na samym końcu AestheticGamer dodał bonus w postaci wczesnego concept artu z Rancza Bakerów. Choć taki projekt również wygląda bardzo ciekawie, jego wersja z ostatecznej wersji gry sprawdza się chyba lepiej.
Czytaj dalej
Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.