Reżyser Marvel’s Wolverine opuszcza projekt. Zastąpi go prawdziwie kosmiczny duet.
A na dodatek, rzeczony reżyser przeszedł na stronę Xboksa.
Ostatnimi czasy Marvel nie próżnuje, jeśli chodzi o zapowiedzi gier wideo. Od lipca zeszłego roku wiemy, że Cliffhanger Games szykuje produkcję dla jednego gracza z Czarną Panterą w głównej roli. Swoją cegiełkę dokłada także Arkane Studios, tworzące nową wersję opowieści o Bladzie. Co bardzo zabawne, najpewniej ukaże się ona szybciej, niż zobaczymy Mahershalę Alego w roli komikskowego łowcy wampirów, zwłaszcza, gdy weźmiemy pod uwagę, że filmowy „Blade” wyleciał z kalendarze premier Marvela. Cały czas na horyzoncie majaczy też Marvel 1943: Rise of Hydra, które przeniesie nas w realia II wojny światowej.
Obok tych i jeszcze kilku innych produkcji powstaje jednak taka, która wzbudza chyba największe emocje wśród fanów komiksów. Mowa oczywiście o Marvel’s Wolverine, tworzonym przez studio Insomniac, odpowiedzialne za serię gier o Spider-Manie na PlayStation. Co ciekawe, devowie potwierdzili, że obie gry będą działy się w tym samym świecie, a zatem możemy liczyć na potencjalny spotkanie Pajączka i Rosomaka. Raz na jakiś czas pojawiają się także przecieki dotyczące daty premiery czy zawartości Marvel’s Wolverine, jednak jak dotąd nie otrzymaliśmy żadnych konkretów. Warto też wspomnieć o zeszłorocznym ataku hakerskim na Insomniac w wyniku którego doszło do olbrzymiego wycieku danych związanych właśnie z tą produkcją. Teraz napływa do nas kolejna niepokojąca informacja dotycząca procesu produkcji Marvel’s Wolverine. Otóż okazuje się, że gra właśnie straciła reżysera.
Jak informują źródła prowadzącego serwis GameFile Stephena Totilo, Brian Horton, będący dyrektorem kreatywnym gry o Wolverinie, odszedł z projektu. Jednak na jego miejsce wejdzie nie jedna, a dwie osoby, czyli Marcus Smith i Mike Daly. Ten pierwszy obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego, a drugi — reżysera gry. Obaj panowie mieli już okazję współpracować właśnie w takich rolach, tworząc bardzo dobrze oceniane Ratchet & Clank: Rift Apart. Zmiana wynika ponoć z różnic kreatywnych między twórcami. Sam Horton postanowił z kolei zmienić front i okopać się po stronie „Zielonych”, dołączając do ekipy tworzącej Perfect Dark, czyli strzelanki współtworzonej przez The Initiative (będące studiem podległym Microsoftowi) oraz Crystal Dynamics. Objął tam takie samo stanowisko, jak przy Marvel’s Wolverine.
Niestety nie znamy jeszcze daty premiery gry o Rosomaku, a biorąc pod uwagę jej ostatnie problemy związane m.in. z atakiem hakerskim, to możemy na nią poczekać dłuższą chwilę.
Czytaj dalej
Zakochany w fantastyce maści wszelkiej. Jak najmniej czasu spędza siedząc w tym świecie, a jak najwięcej przemierzając nadprzestrzeń Odległej Galaktyki, niebo Alagaësii, szlaki Kontynentu lub bezkresne łąki na Cuszimie. Gdy w końcu wyjdzie remake pierwszego Wiedźmina, to zniknie z tego wszechświata, dopóki nie przejdzie gry na każdy możliwy sposób. Typ, który w Awangardzie Krakowskiej dostrzegł cyberpunkowego ducha, a na maturze odwołał się do Gwiezdnych Wojen.