04.08.2015
Często komentowane 24 Komentarze

Rise of the Tomb Raider – rozgrywka, w której łuk jest silniejszy niźli karabin [WIDEO]

Rise of the Tomb Raider – rozgrywka, w której łuk jest silniejszy niźli karabin [WIDEO]
Ciemna noc, głucha noc, krople deszczu stukające o dachy. Wokoło spacerują żołnierze, a za nimi krąży Lara Croft, wykańczając ich najpierw po cichu, a potem wśród płomieni i dźwięków intensywnego ostrzału. Na konferencji Microsoftu twórcy Rise of the Tomb Raider skupili się na ukazaniu mechanizmów walki - i pokazali je dość szczegółowo.

24 odpowiedzi do “Rise of the Tomb Raider – rozgrywka, w której łuk jest silniejszy niźli karabin [WIDEO]”

  1. Od zwykłej action Adventure do symulatora psychopaty. Brawa na stojąco!

  2. BareFootSauce 4 sierpnia 2015 o 17:28

    Mój ekskluzywny pecet już czeka na ten ekskluzywny tytuł Microsoftu 😉 Gra prezentuje się świetnie – jak tylko dorówna poprzedniczce to już będę zadowolony.

  3. Skacze z 10 metrów na przeciwnika, rozprówa go kozikiem do grzybów, a ziomek stojący 2 metry obok, ten sam, z którym ofiara chodziła na imprezy i dziewczyny nic nie zauważa, nic nie słyszy.

  4. Nie żebym się czepiał, ale framerate nie zachwyca, pewnie xbone, to by wszystko wyjaśniało.

  5. @ Wcogram typowie dla większości gier, więc nie ma się co czepiać na siłę TR to przede wszystkim klimatyczna przygodowa gra akcji w klimatach wielkiej wyprawy i poszukiwania skarbów.

  6. Czy tylko ja czekałem,aż Lara na początku trailera z Gamescomu wykona Skok Wiary?

  7. Mówili, że sposobów na przejscie poziomów będzie wiele, więc spokojnie, nie musicie robić z Lary psychopatki. ;P Całość przypomina Assassin’s Uncharted of War, ale może być fajnie. :3

  8. Z jednej strony fajnie, że MS wsparł finansowo twórców. Z drugiej strony szlag mnie trafia kiedy pomyślę, że na święta mógłbym grać na PC 🙁

  9. 2:30 ….serio? Znowu przeciwnicy o IQ mandarynki ?;D Przecież to wygląda żałośnie. Stoi metr od niego, i pupa…a pójdę prosto, po bokach jestem ślepy ….

  10. Wolałem jak zwiedzała świątynie, a nie jak morduje przeciwników jeden po drugim.

  11. Musiałem sprawdzać 3 razy czy ten pierwszy triler jest na pewno z nowej części a nie z poprzedniej…

  12. wielki0fan0gier 4 sierpnia 2015 o 23:14

    Dobrze to wygląda. Tak samo z resztą, jak poprzednia część. A i jeszcze wcześniejsze nie były złe oprócz „The Angel of Darkness”. Jak na tyle części… gra wciąż trzyma się dobrze.

  13. kar0@ za to nie lubię Xbox gry które wspiera finansowo stają eksluzywami czasowymi lub na stałe dla tej konsoli a sam Tomb Raider zmienił żeby trafić do mas ma być łatwy i przyjemny.

  14. 1:28 przy ognisku stoi sobie 2 gości, po przeciwnych stronach. I żaden nie widzi skaczącej osoby z dachu tej szopki. 3:20 i ciut dalej, goście składają się jak guma po dostaniu strzałą w gardło i jeszcze dają rade krzyczeć, a koleś obok nic nie słyszy. 3:46 ktoś mnie popycha ręką od tył, a właśnie słyszałem dziwne dźwięki, pewnie se kumple jaja robią poczekam co dalej. I najlepsze 5:14, tutaj nie wiem czy god mode, ale oni nie trafiają z 3 metrów w nią. Jak dla mnie przegięty hollywood.

  15. @wielki0fan0gier, The Angel of Darkness miał być świetny i byłby taki, gdyby Eidos nie wymusiło na Core Design wcześniejszej premiery, przez co wypuszczono nieskończoną grę.

  16. Żałosny i idiotyczny gameplay, ale każuale/nooby/pseudo gracze/ki i inni już mają podnietę i już przyszykowali portfele i kupują w preorderze. Gra pewnie sprzeda się lepiej niż pierwsza co oczywiście spowoduję powstanie 3, znów takiego crapu jak poprzednie.

  17. @THERON23 Wychodzi tak dużo sandboxów i gier z zagadkami, że spokojnie znajdzie się miejsce i dla gier z półotwartym światem z miłym gameplayem, fajnym klimatem i efektownymi skryptami jak się nie podoba to nie kupuj proste ;] Nikt nikogo do kupowania nie zmusza a skoro gracze chcą takich gier to takie dostają. Ja dawne czasy raczej wspominam źle pamiętam toporne sterowanie brzydką grafikę brak checkpointów i ogólnie pokraczność ;/ Zawsze znajdzie się ktoś i powie, 'dawni było lepiej’.

  18. Trochę to to Last of Us przypomina – odwracanie uwagi butelkami, gwoździobomby, tor lotu… W sumie lepszy byłby ten Tomb Raider, gdzie trzeba by liczyć na palcach każdy nabój czy strzałę, a nie jakieś rozwałki. ”Rise of the Terminator. Climb with me if you want to live”.

  19. No właśnie, przypomina zupełnie inną grę, niż Tomb Raider. I tu jest największy problem. Pewnie szczytem łamigłówek w tej grze będzie, przesunięcie 2 kamieni w odpowiedni sposób. Dzisiejszy poziom IQ ludzi jest tak niski, że zagadki z Last Revelations były by dla nich nie do przejścia bez poradników.

  20. @ElTabasco Uwielbiam komenty tego typu. Pokaż mi inną nową grę przygodową 3D, gameplay typu stare TR. Czyli właśnie, zwiedzanie rozległych grobowców/świątyń w różnych częściach świata, rozwiązywanie zagadek/łamigłówek i przygodę z klimatem i szczyptą akcji. Nie to nie „gracze” chcą takich gier, gracze chcą starej formuły TR, każuale chcą takich TR’ów je te nowe. „toporne sterowanie brzydką grafikę brak checkpointów i ogólnie pokraczność” Na czym Ty grałeś jakoś do 2005 roku? Tylko na jakimś atari?

  21. Nie wiem czy wiesz ale większość starych gier broni się grywalnością, która jest wyższa niż w większości nowych tytułów. Bo zgadnij co, normalny gameplay to taki, który nie jest przeznaczony tylko i wyłącznie dla 5 latków. xAndrzej43 Dokładnie!

  22. Cóż za rzadkość, ktoś przyznaje mi racje na tej stronie. A tak po za tym, to jak na ironie ostatnią grą w której natknąłem się na toporne sterowanie, beznadziejne kontrolne punkty, pokraczność i kiepską grafikę było o wielce zachwalane Dark Souls. Mało tego, żebym ja musiał się bawić w jakieś naprawianie wersji na PC, to jest po prostu śmieszne. I to wszystko przez jakaś głupią konsole. Gry powinni robić wpierw na PC,a potem na konsole. Zapobiegło by to wypuszczaniem takiego badziewia właśnie.

  23. Ktoś tu się mocno inspirował The Last of Us.

  24. Bleh, zrobili z Lary super komandosa…

Dodaj komentarz