3
10.11.2022, 14:45Lektura na 1 minutę

Serwery Dark Souls do multiplayera na PC: Odcinek 2137

Dzisiejszy rzut kością w studiu FromSoftware zadecydował, że serwery remastera Dark Souls znów działają.

Już nie wiem, czy się śmiać, czy płakać, kiedy na to patrzę. Jak bardzo jeden błąd może zakopać twórców w pracy? Luka w zabezpieczeniach – niech będzie, że poważna, bo i taka była – ciągnie się za FromSoftware już od stycznia tego roku niczym najgorszy koszmar. Nie będę wyliczać, ile razy to serwery działały (głównie trzeciej części) i ile razy nie. Istotne jest tylko to, że w sprawie po raz n-ty został poczyniony progres, być może już zamykając sprawę.

Serwery multiplayer pierwszego Dark Souls: Prepare to Die pozostaną wyłączone, o czym developerzy już nas wcześniej informowali (przez lata na rynku boss posiadł antyczną wiedzę i twórcy nie mogli się z nim równać). Za to remaster „jedynki” na PC ma się już znacznie lepiej. FromSoftware pochwaliło się na Twitterze, że jego serwery są znów online. Po zaledwie 9 miesiącach wyłączenia.

Całe szczęście batalia najwidoczniej dobiegła końca. Pomijając straty w postaci „jedynki”, serwery pozostałych części Dark Souls wróciły do życia. Jeszcze nie otwierałbym szampana, bo można by się na tym łatwo przejechać, ale możemy już trzymać kciuki, żeby tylko nic nie wykrzaczyło się po raz kolejny.


Czytaj dalej

Redaktor
Patryk „Delighter” Żelazny

Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.

Profil
Wpisów1762

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze