SiN: Reloaded – Twórcy ogłaszają kolejne opóźnienia

Nightdive Studios, odpowiedzialne za powstawanie remastera gry z 1998 roku, ogłosiło właśnie na swoim Twitterze oraz karcie projektu na Steamie, że prace nad SiN: Reloaded zostały znacznie opóźnione. Jako główny powód twórcy podają nieplanowane wydłużenie rozwoju innych tytułów. Niestety przełożyło się to na szybkość procesu powstawania pozostałych gier, w tym właśnie SiN.
Zapewne zwróciliście uwagę, że ostatnio nie udostępnialiśmy zbyt wielu informacji o SiN: Reloaded, ale był ku temu poważny powód. Ponieważ skupialiśmy się na innych projektach, których rozwój przekroczył zakładane ramy czasowe, z przyczyn, o których już kilkukrotnie wspominaliśmy, niestety miało to wpływ na kilka innych tytułów, m.in. właśnie SiN.
Pomimo tej dość nieprzyjemnej informacji, studio zapewnia, że gra cały czas jest rozwijana i projekt nie został porzucony.
Jednak, powiedziawszy to, zapewniamy, że projekt nie jest martwy i będziemy kontynuować prace nad SiN: Reloaded w późniejszym terminie.
Oprócz tego twórcy zapowiadają, że gra przejdzie kilka zmian, których na razie wolą nie ogłaszać oraz dziękują fanom za ich wsparcie i cierpliwość.
Projekt przejdzie jeszcze kilka istotnych zmian, na których analizę nie jesteśmy jeszcze gotowi, ale chcielibyśmy wam podziękować za wasze ciągłe wsparcie i cierpliwość, podczas gdy my staramy się dostarczyć SiN: Reloaded nowej generacji graczy!
Nightdive Studios to ekipa odpowiedzialna za liczne remaki oraz remastery. Na swoim koncie ma m.in. odświeżenie Dooma 64, Quake’a czy niedawno wydanego System Shocka. SiN: Reloaded powstaje we współpracy z 3D Realms, które pomaga w odtworzeniu klasycznej gry autorstwa Ritual Entertainment. Oryginał został niezwykle ciepło przyjęty i chwalono go za pogłębiony rozwój postaci oraz szeroki arsenał broni. Remaster ma zawierać mnóstwo usprawnień, m.in. wysokiej jakości modele i tekstury, wsparcie dla wyższych rozdzielczości oraz obsługę pada. Oprócz tego gra ma zawierać tryb multiplayer. Jeśli tylko projekt nie utknie w produkcyjnym limbo, to możemy spodziewać się naprawdę solidnego remastera.
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “SiN: Reloaded – Twórcy ogłaszają kolejne opóźnienia”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Znaczy drugi system shock. 10 lat czekania i dmuchania balonika który okazał się lipnym remake na poziomie moda tekstur do oryginału.