rek

SiN: Reloaded – Twórcy ogłaszają kolejne opóźnienia

SiN: Reloaded – Twórcy ogłaszają kolejne opóźnienia
Maciej "macix" Szymczak
Prace nad remasterem kultowej strzelanki przygotowywanym przez Nightdive Studios jednak ciągle trwają.

Nightdive Studios, odpowiedzialne za powstawanie remastera gry z 1998 roku, ogłosiło właśnie na swoim Twitterze oraz karcie projektu na Steamie, że prace nad SiN: Reloaded zostały znacznie opóźnione. Jako główny powód twórcy podają nieplanowane wydłużenie rozwoju innych tytułów. Niestety przełożyło się to na szybkość procesu powstawania pozostałych gier, w tym właśnie SiN.

Zapewne zwróciliście uwagę, że ostatnio nie udostępnialiśmy zbyt wielu informacji o SiN: Reloaded, ale był ku temu poważny powód. Ponieważ skupialiśmy się na innych projektach, których rozwój przekroczył zakładane ramy czasowe, z przyczyn, o których już kilkukrotnie wspominaliśmy, niestety miało to wpływ na kilka innych tytułów, m.in. właśnie SiN.

https://twitter.com/NightdiveStudio/status/1686074448045096977?s=20

Pomimo tej dość nieprzyjemnej informacji, studio zapewnia, że gra cały czas jest rozwijana i projekt nie został porzucony. 

Jednak, powiedziawszy to, zapewniamy, że projekt nie jest martwy i będziemy kontynuować prace nad SiN: Reloaded w późniejszym terminie.

Oprócz tego twórcy zapowiadają, że gra przejdzie kilka zmian, których na razie wolą nie ogłaszać oraz dziękują fanom za ich wsparcie i cierpliwość.

Projekt przejdzie jeszcze kilka istotnych zmian, na których analizę nie jesteśmy jeszcze gotowi, ale chcielibyśmy wam podziękować za wasze ciągłe wsparcie i cierpliwość, podczas gdy my staramy się dostarczyć SiN: Reloaded nowej generacji graczy!

Nightdive Studios to ekipa odpowiedzialna za liczne remaki oraz remastery. Na swoim koncie ma m.in. odświeżenie Dooma 64, Quake’a czy niedawno wydanego System Shocka. SiN: Reloaded powstaje we współpracy z 3D Realms, które pomaga w odtworzeniu klasycznej gry autorstwa Ritual Entertainment. Oryginał został niezwykle ciepło przyjęty i chwalono go za pogłębiony rozwój postaci oraz szeroki arsenał broni. Remaster ma zawierać mnóstwo usprawnień, m.in. wysokiej jakości modele i tekstury, wsparcie dla wyższych rozdzielczości oraz obsługę pada. Oprócz tego gra ma zawierać tryb multiplayer. Jeśli tylko projekt nie utknie w produkcyjnym limbo, to możemy spodziewać się naprawdę solidnego remastera.

Jedna odpowiedź do “SiN: Reloaded – Twórcy ogłaszają kolejne opóźnienia”

  1. Znaczy drugi system shock. 10 lat czekania i dmuchania balonika który okazał się lipnym remake na poziomie moda tekstur do oryginału.

Dodaj komentarz