1
1.08.2023, 15:15Lektura na 2 minuty

SiN: Reloaded – Twórcy ogłaszają kolejne opóźnienia

Prace nad remasterem kultowej strzelanki przygotowywanym przez Nightdive Studios jednak ciągle trwają.


Maciek Szymczak

Nightdive Studios, odpowiedzialne za powstawanie remastera gry z 1998 roku, ogłosiło właśnie na swoim Twitterze oraz karcie projektu na Steamie, że prace nad SiN: Reloaded zostały znacznie opóźnione. Jako główny powód twórcy podają nieplanowane wydłużenie rozwoju innych tytułów. Niestety przełożyło się to na szybkość procesu powstawania pozostałych gier, w tym właśnie SiN.


Zapewne zwróciliście uwagę, że ostatnio nie udostępnialiśmy zbyt wielu informacji o SiN: Reloaded, ale był ku temu poważny powód. Ponieważ skupialiśmy się na innych projektach, których rozwój przekroczył zakładane ramy czasowe, z przyczyn, o których już kilkukrotnie wspominaliśmy, niestety miało to wpływ na kilka innych tytułów, m.in. właśnie SiN.


Pomimo tej dość nieprzyjemnej informacji, studio zapewnia, że gra cały czas jest rozwijana i projekt nie został porzucony. 


Jednak, powiedziawszy to, zapewniamy, że projekt nie jest martwy i będziemy kontynuować prace nad SiN: Reloaded w późniejszym terminie.


Oprócz tego twórcy zapowiadają, że gra przejdzie kilka zmian, których na razie wolą nie ogłaszać oraz dziękują fanom za ich wsparcie i cierpliwość.


Projekt przejdzie jeszcze kilka istotnych zmian, na których analizę nie jesteśmy jeszcze gotowi, ale chcielibyśmy wam podziękować za wasze ciągłe wsparcie i cierpliwość, podczas gdy my staramy się dostarczyć SiN: Reloaded nowej generacji graczy!


Nightdive Studios to ekipa odpowiedzialna za liczne remaki oraz remastery. Na swoim koncie ma m.in. odświeżenie Dooma 64, Quake’a czy niedawno wydanego System Shocka. SiN: Reloaded powstaje we współpracy z 3D Realms, które pomaga w odtworzeniu klasycznej gry autorstwa Ritual Entertainment. Oryginał został niezwykle ciepło przyjęty i chwalono go za pogłębiony rozwój postaci oraz szeroki arsenał broni. Remaster ma zawierać mnóstwo usprawnień, m.in. wysokiej jakości modele i tekstury, wsparcie dla wyższych rozdzielczości oraz obsługę pada. Oprócz tego gra ma zawierać tryb multiplayer. Jeśli tylko projekt nie utknie w produkcyjnym limbo, to możemy spodziewać się naprawdę solidnego remastera.


Czytaj dalej

Redaktor
Maciek Szymczak

Zakochany w fantastyce maści wszelkiej. Jak najmniej czasu spędza, siedząc w tym świecie, a jak najwięcej przemierzając nadprzestrzeń Odległej Galaktyki, niebo Alagaësii, szlaki Kontynentu lub bezkresne łąki na Cuszimie. Gdy w końcu wyjdzie remake pierwszego Wiedźmina, to zniknie z tego wszechświata, dopóki nie przejdzie gry na każdy możliwy sposób. Niezwykle irytuje go, gdy ktoś traktuje popkulturę jako treści niższego rzędu. Typ, który kłócił się z polonistką, że gry to też sztuka, a na maturze odwołał się do Gwiezdnych Wojen.

Profil
Wpisów147

Obserwujących1

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze