Skull and Bones: Nowy trailer zapowiada ray tracing i wsparcie dla DLSS
Nowy zwiastun Skull and Bones skupia się na funkcjach gry. Poza elementami opierającymi się na wydajności, przedstawiono również mechanikę prowadzenia załogi.
Skull and Bones to kolejna nadchodząca gra od dewelopera Ubisoft Singapore, studia znanego z pomocy przy tworzeniu gier z serii Assassin's Creed. Pracownicy Singapure stoją za walkami morskimi w Black Flag, które stały się na pewien czas podstawą serii. Projekt usprawniono i tak właśnie na horyzoncie wyłania się Skull and Bones, zapowiedziane zresztą dobre pięć lat temu.
Ray tracing, DLSS i inne
Ubisoft poinformował nas o nowych funkcjach na PC, które pojawią się w wyczekiwanym Skull and Bones.
Gra będzie wyposażona w takie funkcje, jak Nvidia Deep Learning Super Sampling (DLSS), AMD FidelityFX Super Resolution FSR oraz wsparcie dla ray tracingu.
Przedstawiono również listę innych funkcji nadchodzącej gry o piratach. Gracze będą mogli cieszyć się nielimitowanym framerate'em, który zapewni płynne wrażenia dla tych, którzy posiadają monitory 144Hz i 240Hz.
Skull and Bones będzie również zawierać HDR oraz SDR ze wsparciem kalibracji obrazu, a dzięki temu gracze będą mogli cieszyć się dokładnością kolorów.
W grze zapowiedziano wsparcie dla konfiguracji wielomonitorowych oraz wsparcie dla proporcji obrazu 21:9, aby zapewnić bardziej wciągającą rozgrywkę na zakrzywionych ekranach.
Przedstawiono również minimalne, zalecane i maksymalne wymagania systemowe, które pozwolą uruchomić grę w 30 i 60 klatkach na sekundę.
Na wodach Oceanu Indyjskiego
Gra przedstawia protagonistę jako samotnego ocalałego z katastrofy statku, który obiecuje sobie zostać szanowanym piratem i kapitanem pirackiego okrętu. Akcja gry toczy się na Oceanie Indyjskim podczas złotego wieku piractwa.
Gra Skull and Bones jest skupiona wokół systemu rankingowego Infamy i pozwala rosnąć w siłę poprzez plądrowanie skarbów, gromadzenie armii, zatrudnianie członków załogi i wykonywanie prywatnych kontraktów. Jeśli karmisz swoją załogę i traktujesz ich dobrze, ich morale poszybuje w górę. Jeśli nie, zbuntują się przeciwko tobie i przejmą statek.
Gracze mogą również
dostosowywać swoje statki za pomocą różnych rodzajów kadłubów
i broni. Poszczególne elementy statków wpływają na styl podróży
i plądrowania. Możesz na przykład skupić się na sile ognia i
prędkości kosztem wytrzymałości kadłuba, czy przestrzeni
ładunkowej. Gra otrzymała kategorię wiekową 17+.
Nacisk na fabułę nadal będzie minimalny. Ubisoft tłumaczy to możliwością „opowiedzenia własnej historii”.
Anti-cheat i mikrotransakcje
Ubisoft poinformował również przyszłych graczy Skull and Bones o implementacji anti-cheata dla pecetów. Gra obiecuje zbalansowany system dobierania graczy, który zapewni minimalny czas ładowania. Gracze zostaną uszeregowani zgodnie z ich poziomem infamii i preferencjami dotyczącymi PVP. Jeśli inni gracze będą zakłócać rozgrywkę i promować toksyczność, będzie można ich zablokować i zgłosić.
Rozwiązanie anty-cheatowe, BattleEye, monitoruje rozgrywkę w czasie rzeczywistym i określa, czy gracze używają oszukującego oprogramowania. Gra obiecuje permanentne banowanie graczy już przy pierwszym przewinieniu, jeśli wykryje jakiekolwiek cheaty.
Skull and Bones to gra-usługa. Ma zawierać mikrotransakcje i będzie składać się również z popremierowych dodatków. Plany Ubisoftu mówią o wypełnieniu rozgrywki poprzez dodanie różnych członków załogi, przedmioty kosmetyczne, rodzaje broni, okrętów i nagród.
Skull and Bones ma się ukazać 8 listopada 2022 roku. Pojawi się na PC, PS4, PS5, Xbox Series S|X, Google Stadii i Amazon Lunie.
Czytaj dalej
Piłkarski męczennik kibicujący Manchesterowi United i Wiśle Kraków. Na szczęście gry działają kojąco, prawda? Lubię strategie i przygodówki. Cierpię na syndrom jeszcze jednej tury. Sprzęt nie gra roli (That's what HE said).