Songs of Conquest: Twórcy gry pytają graczy, ile powinien kosztować dodatek
Songs of Conquest, nazywany spadkobiercą Heroes of Might and Magic 3, zaśpiewa nam kolejną pieśń jeszcze tej jesieni i mamy wpływ na to, ile będzie kosztować.
Songs of Conquest rozwija się prężnie – dwa lata wczesnego dostępu popchnęły grę do przodu i pozwoliły zdobyć jej sporą publikę graczy tęskniących za dawną świetnością serii Heroes of Might and Magic. Grupa ta nie jest mała, co pokazuje solidna sprzedaż tytułu, dzięki której studio Lavapotion może kontynuować jego rozwój, sięgając planami aż do końca 2025 roku. Pierwsza jego część, czyli dodatek Rise Eternal, ma być zrealizowana do jesieni. Z tej okazji do fanów została wystosowana niecodzienna prośba.
W ostatnim wpisie na steamowej stronie Songs of Conquest szef studia o ksywce Magnus zamieścił link do krótkiej ankiety skierowanej do fanów ich produkcji. Pytanie w niej zawarte brzmi: „Jaka cena Rise Eternal byłaby odpowiednia?”. Wybrać można spośród czterech odpowiedzi, od 5 do 8 dolarów, a także dołączyć własne przemyślenia w osobnym okienku. Lavapotion zastrzega przy tym, że ostateczne ceny będą ustalane na podstawie zasad danego sklepu. Jak natomiast przekonali się o tym polscy gracze korzystający ze Steama, z nimi bywa różnie.
Magnus ponadto podzielił się nieco informacjami o obecnym stanie nadchodzącego dodatku. Rise Ethernal będzie posiadał własną kampanię, a jej głównym bohaterem będzie Kastus Maal, należący do istniejącej już w grze frakcji Loth. Jak obiecuje szef Lavapotionu, cztery kampanijne mapy będą wypełnione fabułą, którą wzbogacą nowe budowle oraz specjalne efekty. Studio pracuje również nad sporą darmową aktualizacją towarzyszącą dodatkowi, a jego datę premiery poznamy w ciągu następnych tygodni.
Gamescom 2024 w CD-Action napędza Fantasyexpo, wiodąca grupa agencji gamingowych. Sprawdź, co oferujemy - https://www.fantasyexpo.pl.
Czytaj dalej
Gracz kiszący się przez większość życia na słabiusieńkim pececie, stąd pałający miłością do kilku tytułów wydanych przed swoim rokiem urodzenia jak Thief 2 czy Heroes III. Niezdrowo analizujący spójność mechanik gry ze światem przedstawionym. Zawsze daje najwięcej punktów w charyzmę. Fortnite spalił mu zasilacz.