Sony chce inwestować w gry w stylu Astro Bota. Przy okazji dodano do niego 5 poziomów
Hiroki Totoki, prezes Sony, podkreśla, że dostrzegł sukces, jakim okazała się zeszłoroczna platformówka i chce ich jeszcze więcej.
Astro Bot jest bez wątpienia ogromnym sukcesem. Powołując się na źródła Sony, w pierwszych dziewięciu tygodniach od pojawienia się sympatycznej platformówki sprzedała się ona w liczbie 1,5 milionów egzemplarzy. Ku uciesze fanów Team Asobi ogłosiło, że do gry zostanie dodane pięć dodatkowych poziomów oraz aktualizację na PlayStation 5 Pro. Dodatkowe levele mają być udostępniane co pewien czas, a ich dokładna rozpiska wygląda następująco:
- 13.02 – Tick-Tock Shock;
- 20.02 – Thrust or Bust;
- 27.02 – Cock-A-Doodle-Doom;
- 06.03 – Hard to Bear;
- 13.03 – Armored Hardcore.
Poniżej możecie obejrzeć udostępnioną przez Sony zajawkę dodatkowego poziomu, którego premiera, jak już pewnie zauważyliście, jest dzisiaj.
W trakcie niedawnego spotkania z inwestorami Hiroki Totoki, prezes Sony, podkreślił, że nie przeszedł obojętnie obok sukcesu Astro Bota (oraz wygranego przez niego tytułu gry roku na The Game Awards) i zamierza dalej inwestować w tytuły dla całej rodziny oraz gry-usługi.
Gra-usługa, jaką jest Helldivers 2, została wydana w lutym zeszłego roku i zdobyła nagrody Best Ongoing Game oraz Best Multiplayer Game. Fakt, że tytułu z gatunków, które planujemy rozwijać w przyszłości – w tym gry rodzinne oraz live-service – otrzymały te wyróżnienia, stanowi ważny krok w kierunku budowania szerokiego portfolio.
No i tak, może rozwijanie gier w stylu Astro Bota cieszy, ale już ta część z grami-usługami nie do końca. Aż przypomina się niedawna wypowiedź Andrew Wilsona, który jako powód porażki Dragon Age: The Veilguard podał brak elementów live-service, co spotkało się z dość… nieprzyjemnym przyjęciem ze strony graczy.
Natomiast aby zakończyć tego newsa w pozytywnej tonacji, przyznam, że tak, im więcej ciekawych platformówek na rynku, tym lepiej!
Czytaj dalej
Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach robi filmiki o grach na YouTubie. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl