Star Wars Outlaws z pierwszym dużym patchem. Poprawia wydajność oraz skradanie
Pierwszy ruch z wielu mający naprawić wpadkę Massive Entertainment.
Nie takiego debiutu i odbioru oczekiwali twórcy z Massive Entertainment oraz Ubisoftu. Znaczne problemy ze Star Wars Outlaws doprowadziły do złej kondycji wydawcy na giełdzie, a oliwy do ognia dolały doniesienia o bardzo słabej sprzedaży gry. Postanowiono więc działać: zapowiedziano przyspieszenie premiery na Steamie oraz szereg aktualizacji, które przez ponad miesiąc mają znacząco odmienić oblicze produkcji.
Dziś mamy do czynienia z pierwszym aktem naprawy gry. Star Wars Outlaws otrzymało niemałego patcha 1.2. Ten waży od 3,8 GB na PS5 do ponad 5,5 GB na PC. Rozmiar może nie robi wrażenia liczbami, jednak w oficjalnym komunikacie studia przekonamy się, że upchnięto do niego całkiem sporo zmian. Najbardziej istotnych, a co za tym idzie i najobszerniejszych, doczekaliśmy się w warstwie technicznej oraz systemie skradania. Ta pierwsza doczekała się ogólnej poprawy wydajności na wszystkich platformach, wprowadzono szereg zmian w oprawie wizualnej, pracy kamery, systemie audio oraz ustawieniach dostępności.
Rozgrywka otrzymała najwięcej poprawek. Wiele zmian to również usuwanie błędów co rusz utrudniających rozgrywkę, jednak znalazło się trochę miejsca na wprowadzenie pewnych funkcji. Za przykłady niech posłużą trasy patroli przeciwników, wskaźniki pola widzenia, zwiększenie ilości NPC, poprawienie modelu jazdy śmigaczem oraz wprowadzenie elementów środowiskowych, aby uatrakcyjnić skradankowy segment gry.
Zmian w aktualizacji 1.2 do Star Wars Outlaws jest znacznie więcej, a resztę pomniejszych poprawek znajdziecie na oficjalnej stronie gry. W produkcję zagracie na PC, PS5 oraz Xboksach Series X/S.
Czytaj dalej
Beznadziejnie zakochany w Dead Space i BioShocku. W gry wideo gram, odkąd byłem mało rozgarniętym bobasem, i planuję robić to do końca. Wydałem 460 złotych na Diablo IV i do teraz tego żałuję. Jak ktoś chce zagrać w jakiegoś multika na Xboksie, to ja bardzo chętnie.