The Last of Us Part I na PC: Kolejna łatka już jest i działa znacznie lepiej

Do The Last of Us Part I na PC gracze szybko przypięli haniebną łatkę najgorzej ocenianej gry w historii studia Naughty Dog. Potem sprzedaż na Steamie zaryła o absolutne dno i developerzy musieli zakasać rękawy, żeby sytuację naprawić. Pierwsze patche zaczęły pojawiać się szybko, tylko że ich objętość pozostawiała wiele do życzenia – a niektórym nawet, zamiast naprawiać, psuły grę jeszcze bardziej. W końcu jednak doczekaliśmy się nieco większej łatki, która przynosi długo wyczekiwane efekty.
Żeby nie było – wciąż nie jest idealnie, jednak gracze już zwrócili uwagę, że Naughty Dog zaczęło zmierzać w dobrym kierunku. W niektórych miejscach można nawet zyskać około 30 fps-ów w porównaniu do wersji 1.0.1. Dodam, że najnowsza aktualizacja nosi numer 1.0.5. Udało się także znacznie skrócić czas ładowania.
Pełne notatki do aktualizacji znajdziecie na stronie developerów. Jeszcze ważna uwaga – patch poprawił trochę problemów z shaderami, ale twórcy zaznaczają, że pobranie łatki zmusi grę do ponownego ich zbudowania. Na szczęście wśród naprawionych rzeczy jest także zmniejszony czas tego procesu. Reszta zmian już w najróżniejsze sposoby tyczy się eliminowania kolejnych błędów.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...