The Last of Us Part I na PC: Kolejna łatka już jest i działa znacznie lepiej
Naughty Dog wypuścił kolejną łatkę do The Last of Us Part I na PC. Tym razem wasze Windowsy są raczej bezpieczne, a i sama gra zyska trochę fps-ów.
Do The Last of Us Part I na PC gracze szybko przypięli haniebną łatkę najgorzej ocenianej gry w historii studia Naughty Dog. Potem sprzedaż na Steamie zaryła o absolutne dno i developerzy musieli zakasać rękawy, żeby sytuację naprawić. Pierwsze patche zaczęły pojawiać się szybko, tylko że ich objętość pozostawiała wiele do życzenia – a niektórym nawet, zamiast naprawiać, psuły grę jeszcze bardziej. W końcu jednak doczekaliśmy się nieco większej łatki, która przynosi długo wyczekiwane efekty.
Żeby nie było – wciąż nie jest idealnie, jednak gracze już zwrócili uwagę, że Naughty Dog zaczęło zmierzać w dobrym kierunku. W niektórych miejscach można nawet zyskać około 30 fps-ów w porównaniu do wersji 1.0.1. Dodam, że najnowsza aktualizacja nosi numer 1.0.5. Udało się także znacznie skrócić czas ładowania.
Pełne notatki do aktualizacji znajdziecie na stronie developerów. Jeszcze ważna uwaga – patch poprawił trochę problemów z shaderami, ale twórcy zaznaczają, że pobranie łatki zmusi grę do ponownego ich zbudowania. Na szczęście wśród naprawionych rzeczy jest także zmniejszony czas tego procesu. Reszta zmian już w najróżniejsze sposoby tyczy się eliminowania kolejnych błędów.
Czytaj dalej
Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.