Tomb Raider: Rhianna Pratchett o oczekiwaniach względem nowej gry
Główna scenarzystka rebootu Tomb Raidera z 2013 roku opowiedziała, co chciałaby zobaczyć w nowej grze Crystal Dynamics.
Niedawna prezentacja Unreal Engine'u 5 zapewniła nam nie tylko pobudzenie wyobraźni odnośnie do jakości wizualnej nadchodzących next-genów, lecz także potwierdzenie informacji o rozpoczęciu prac nad nowym Tomb Raiderem. Niestety, o samej produkcji nie dowiedzieliśmy się niczego ponad to, że wykorzysta najnowszą technologię Epica. Mimo to część z nas na pewno zaczęła sobie już układać listę życzeń związanych z nową grą o Larze Croft.
Okazuje się, że jedną z takich osób jest Rhianna Pratchett, która pełniła funkcję głównej scenarzystki rebootu Tomb Raidera z 2013 roku. W rozmowie z Eurogamerem na rozdaniu BAFTA Games Awards wyznała, że marzy jej się, aby Lara Croft miała w nowej przygodzie mniej problemów z ojcem.
I pomyślcie, że to ja to mówię! Chciałabym zobaczyć, jak bierze sprawy w swoje ręce i czerpię jakąś przyjemność z tego, co robi. Kiedy pracowaliśmy nad rebootem, była dopiero na drodze do stania się pełnoprawnym łupieżcą grobowców, była takim proto-Tomb Raiderem. A wszystkie cechy, które kojarzymy z tą postacią, takie jak zawziętość, odwaga czy zaradczość, dopiero wychodziły u niej na powierzchnię.
Córka śp. Terry'ego Pratchetta dodała również, że chciałaby usłyszeć z ust Lary Croft pyskate one linery, które sama chętnie by napisała, gdyby Lara w jej grze osiągnęła już taki poziom pewności siebie. Podobnie jak chyba my wszyscy, scenarzystka wyraziła także zaciekawienie tym, w jakim kierunku główna bohaterka Tomb Raidera zostanie poprowadzona w nowej grze. Potwierdziła też, że nie ma nic wspólnego z właśnie powstającym tytułem
A gdyby was ciekawiło, co Rhianna Pratchett robiła na rozdaniu BAFTA Games Awards, to spieszę donieść, że wręczała nagrodę grze Unpacking, którą wyróżniono w kategorii Narracja. Wszystkie nagrodzone gry możecie sprawdzić TUTAJ.
Czytaj dalej
Czarna owca rodu Belmontów, szatniarz w Lakeview Hotel, włóczęga z Shady Sands, dawny szef ochrony Sarif Industries, wielokrotny zabójca Crawmeraksa, tropiciel ze starego Yharnam, legenda Night City.