Unreal Engine 5. Twórcy Gears of War pokazali kolejne demo technologiczne

Wczorajsza prezentacja nowego silnika Epica mogła rozbudzić wyobraźnię odnośnie do tego, jak będzie wyglądała nowa generacja gier, ale też i rozczarować pod względem konkretów. Z wystąpienia twórców Wiedźmina 4 dowiedzieliśmy się tak naprawdę tylko tyle, że Unreal Engine 5 jest super, a Crystal Dynamics co prawda potwierdził rozpoczęcie prac nad nowym Tomb Raiderem, ale nie zdradził nic ponadto. Może chociaż The Coalition pokazało coś konkretnego?
I tak, i nie. Twórcy serii Gears of War co prawda nie ogłosili prac nad nowym tytułem z serii, ale pokazali imponujące demo technologiczne pt. „The Cavern”. Możemy na nim zobaczyć postać, która zostaje zaatakowana w tytułowej jaskini. Zbliżenia na jej twarz ukazują niezwykłą dbałość o detale (twórcy wspominają o dziesiątkach milionów wielokątów), a i efekty cząsteczkowe robią wrażenie.
Autorzy Gears of War już rok temu informowali, że zabierają się za tworzenie gier na Unreal Enginie 5, a kilka miesięcy później pokazali nam demonstrację możliwości tego silnika. Kate Rayner, kierownik techniczny studia, przyznała, że przez te miesiące brali czynny udział w rozwoju technologii i wciąż pozostają pod jej wrażeniem.
Najwspanialsze jest w tym wszystkim to, że udało nam się uzyskać tę wspaniałą grafikę i animację na Xboksie Series X, a to już daje pewien przedsmak tego, jakiej jakości możecie się spodziewać w naszych grach. Dema takie jak to pozwalają nam wiele się dowiedzieć o wydajności Unreal Engine’u 5 i myślę, że mogę spokojnie powiedzieć, iż uda nam się z tą technologią stworzyć niesamowite rzeczy.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Unreal Engine 5. Twórcy Gears of War pokazali kolejne demo technologiczne”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pokażcie mi to wszystko obracane w perzynę, w czasie rzeczywistym, to może drgnie mi kącik ust 😉
z nanitem i chaosem to całkowicie możliwe. Control nie mając takich technologii zrobił bardzo duzo zniszczeń. Jest też demo konceptowej gry fpp w której wszystko się rozwala w slow motion
W Control rozwala się bardzo przyziemne bryły, żeby nie powiedzieć prostacką geometrię. I nie tyle obraca w perzynę, co nadkrusza. Co najwyżej jakieś dekoracje można rozwalić: technologia circa 2005.
Dajcie mi urządzić demolkę jak w Bad Company, w takich lokacjach. Wtedy taki tech będzie cool.