Warner Bros. Games ma skupić się na największych markach. „Myślę, że przeszliśmy już przez najgorsze”
David Zaslav wierzy w swoje najsilniejsze serie.
Warner Bros. Games nie ma w ostatnim czasie łatwego życia, a na pewno nie ma zielonych strzałek w górę przy swoich ostatnich produkcjach. Suicide Squad: Kill the Justice League miał przynieść firmie 200 milionów straty, a w ciągu ostatnich trzech miesięcy w tytuł, dziejący się w uniwersum Arkham, zagrywało się maksymalnie 500 graczy naraz (dane pochodzą ze SteamDB).
Wyjątkiem jest oczywiście m.in. Hogwarts Legacy, którego sequel ma być mocno związany z powstającym na platformę Max serialowym rebootem przygód Harry’ego Pottera. Już przy okazji dobrych wyników gry z uniwersum stworzonym przez J.K. Rowling mówiło się o dalszych planach Warnera. Wówczas J.B. Perrette, CEO Warner Bros. Discovery, tłumaczył, że firma ma skupić się na rozwoju czterech głównych serii – Mortal Kombat, „Gry o Tron”, Harry’ego Pottera i DC.
Jego słowa w ostatnim czasie powtórzył David Zaslav. Możemy przeczytać o tym w raporcie finansowym z 7 listopada, gdzie sam szef Warnera przyznał, że growy biznes „nie spełnia swojego potencjału”.
Myślę, że przeszliśmy już przez najgorsze – i nie było to łatwe – jeśli chodzi o branżę gier. Mamy cztery gry, które są naprawdę mocne i mają wierną społeczność fanów, którzy je kochają i głównie na nich się skupiamy. Odsuniemy się od prób wypuszczania 10, 12, 15 czy 20 różnych gier. Myślę, że teraz, z odpowiednim skupieniem, mamy realną szansę na to, by nasza działalność w branży była bardziej stabilna.
Powtórzył on wówczas słowa J.B. Perrette’a i potwierdził, że Warner Bros. Games skupi się na ich rozwoju. W ostatnim czasie premierę miał VR-owy Batman: Arkham Shadow, którego pierwsze oceny są bardzo pozytywne.
W głównych rolach mogliśmy usłyszeć m.in. Elijah Wooda (Jonathan Crane) oraz Troya Bakera, który wcielił się w kilka ról, w tym w kultowego Jokera oraz Harveya Denta.
Czytaj dalej
Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach czyta sporo pulpy. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl