We Shall Wake: Biomechaniczne naparzanie się w powietrzu [WIDEO]
Gra akcji. Tak bardzo gra akcji, że większość innych gier akcji wygląda przy niej jak turówki. Nazywa się We Shall Wake, czerpie inspiracje z Prototype i ma taki system walki, że uch. Sami zobaczcie – a nawet zagrajcie, bo jest demo wersji alfa.
Dużo opowiadać nie ma sensu, bo najważniejsze jest to, czego opowiedzieć się nie da. Poza tym i tak zamiast to czytać powinniście już oglądać gameplay. Albo ściągać demo z oficjalnej strony.
Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “We Shall Wake: Biomechaniczne naparzanie się w powietrzu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Wygląda interesującą 🙂
A ja osobiście uważam, że to wygląda za dobrze, aby mogło być prawdziwe. Cały gameplay mógł być przyśpieszony tak, jak zrobili to z menu kustomizacji. Ktoś grał w demo i może rozwiać moje wątpliwości?
Tak wali chińszczyzną, że aż odpycha.
Wygląda fajnie, ale co to ma wspólnego z biomechaniką ?
Gra ciekawa. Pograłem. Trzeba tylko ogarnąć sterowanie i gra się przyjemnie. W „opcjach” można zmieniać prędkość (casual, normal i turbo), ale nie zauważyłem, żeby wpływało to na grę. :/ Chyba, że coś źle robiłem.
Jak tylko zobaczyłem tekst „Cast in the name of God, ye not guilty” przy wczytywaniu to już mi się ta gra spodobała 😛 |A tak serio, to ma to potencjał, trzeba tylko mocno przysiedzieć nad sterowaniem. Nie wiem nawet czy jest wsparcie dla padów, ale by się przydało.