22.06.2015
Często komentowane 47 Komentarze

Wiedźmin 3 a la Pentium III, czyli Dziki Gon z grafiką sprzed 15 lat [WIDEO]

Wiedźmin 3 a la Pentium III, czyli Dziki Gon z grafiką sprzed 15 lat [WIDEO]
Jak wyglądałby Wiedźmin 3 na bardzo, bardzo, ale to bardzo niskich detalach? Na to pytanie odpowiada LowSpecGamer, który majstrował przy plikach .ini gry do momentu, w którym wyglądała jak produkcja sprzed ponad dekady i zaczęła znośnie działać na jego nie najlepszym laptopie. Efekt jego prac możecie zobaczyć w akcji na załączonym filmie.

Dual-core 1.7 GHz Intel Core i7-2637M, 8 GB DDR3, NVIDIA GeForce GT 540M – na takim sprzęcie LowSpecGamer odpalił w „filmowych” 24 klatkach na sekundę Wiedźmina, już zapowiadając dalsze próby poprawienia wyniku. Obecnie Dziki Gon na jego sprzęcie wygląda jak europejski erpeg w 3D sprzed kilkunastu lat – przyznać trzeba, że estetyka fuj-polygonów budzi dziwną nostalgię.

47 odpowiedzi do “Wiedźmin 3 a la Pentium III, czyli Dziki Gon z grafiką sprzed 15 lat [WIDEO]”

  1. Nawet film mi się tnie 😀

  2. dokupie 2 GB ramu do laptopa i zagram w wiedzmina 😀

  3. Hm… Jest takie coś do dwójki? 😛

  4. dokupie 2 GB RAM-u i zagram w Wieśka ! 😀

  5. I po co to? Tak się nie da grać.

  6. Nie o granie tutaj chodzi.

  7. Aż tak źle to nie wygląda, powiedziałbym nawet, że zaskakująco dobrze.

  8. Aż się człowiekowi Gothic przypomina

  9. CahirMawrDyffryn 22 czerwca 2015 o 11:02

    Czy odpalę to na specyfikacji: 2gb ramu, Windows7 Home premium 32 bit, GeForce9600GT, AMD Athlon II X2 240?

  10. Serio? Ten LowSpecGamer ma dwa razy lepszy komputer od mojego…. 🙁

  11. Mam w piwnicy komputer z Pentiumem 4 i 6600GT, nawet chyba miał jakiś RAM. Warto po niego zejść?

  12. Wygląda to całkiem… sympatycznie. XD

  13. Z Mount & Blade mi się skojarzyło graficznie.

  14. Zagłębiłem się w jego kanał i masakra co koleś potrafił zrobić ze Skyrimem albo GTA V 😀

  15. W życiu nie popsułbym sobie gry grając na takich detalach (już lepiej nie grać w ogóle i wrócić do gry za X lat, na lepszym sprzęcie), ale downgrade i tak imponujący. 😉

  16. Fajny kanał. Nie wygląda źle, grało się w gry z dużo gorszą grafiką. Na moim złomie i tak by nie poszło 🙂

  17. @ Naars Nie pisz tak bo Redzi podpatrzą do Cyberpunka XD

  18. @mateinho32: Nie martw się, Cyberpunk wychodzi też na konsole, więc Redzi za mocno od wymagań podobnych do W3 już nie odbiegną 😉 Moc współczesnych konsol jest bardzo ograniczona.

  19. hm, w sumie kumpel sobie kupił a mu na jego sprzęcie nie działa – podlinkuje mu, w sam raz dla niego xd

  20. Co jak co gra dobrze jest zrobiona na core 2 quad 2.4 6GB ram geforce gtx750 działa wszystko na high tylko tam parę śmieci wyłaczone w postprocesach typu rozmycie bo wygląda to beznadziejnie. Gra chodzi w 40-50 czasami 30-40 fps mi to wystarcza w zupełności i tak oko nie widzi różnicy miedzy 30 a 50 fps. Dodam jeszcze że według Geforce expirence twórców i tak dalej gra nawet nie powinna ruszyć a tu działa i to miodnie więc tutaj ewidentnie widać zawyżanie wymagań.

  21. @Stachura|To już lepiej sobie zablokować na tych 30. Może twoje oko nie widzi różnicy, ale dla niektórych (w tym ja) takie skoki 30-50 są prawie tak samo wkurzające jak 20-30.

  22. @misterDVader to słabo, ja gram przy spadkach legalnie, no chyba że w FPS’y w nie się nie da

  23. @Stachura |Nie ma różnicy w płynności między 50 a 30? Ja pamiętam jak grałem w the crew to widziałem jak klatki spadają z 60 na 54 a jak spadały do 47 to mnie szlag jasny trafiał;p Kurcze też chciałbym tak tego nie zauważać 😀

  24. Prawie jak na tym GIFie 😀 |http:i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s2UrU93cZ/ywqnjtmsq74sswo5vngn.gif

  25. @Stachura Mówiąc grzecznie, pleciesz farmazony. Ludzkie oko doskonale widzi różnicę między 30 a 50 FPS.

  26. Mylicie chyba dwie rzeczy. Skoki między 60, a 30 klatkami oczywiście będą widoczne… ale przy stabilnych 60 klatkach i stabilnych 30 klatkach oko się przyzwyczaja na tyle, że nie robi to większej różnicy 🙂

  27. Do wszystkich, którzy uważają, że nie widać różnicy między 30 a 60 FPSami – gadacie na ślepo, bez sprawdzenia. Poszukajcie sobie filmików na Youtubie pokazujących daną grę w 30 i w 60 klatkach… a potem tu wróćcie i grzecznie przeproście, że gadaliście głupoty. Podpowiedź: różnica jest KOLOSALNA.

  28. Nigdy nie sprawdzalem czy widac roznice miedzy 30 a 60 ale pewnie jest widoczna. Natomiast polowa z was specjalisty wypowiada sie na temat spadkow z 60 do nizszych wartosci a to moi drodzy zawsze jest widoczne wiec nie mylcie niskich FPSow a ze spadkami. Ech…

  29. Różnicę widać nawet między 60 a 100 fps, i wiem to po wieloletnich doświadczeniach w CS 1.6. 😉 Co do tematu – wygląda troszkę jak Mount & Blade bądź Morrowind. 😀

  30. skurczybyczek666 22 czerwca 2015 o 20:56

    @Thorongil83: to jest błędne założenie wynikające ze złego zrozumienia innego założenia. Mianowicie, ludzkie oko „przyzwyczaja” się do dwudziestuparu klatek (nie pamiętam, ile wynosi minimum ilości klatek) i widzi w miarę płynny obraz. Nie rozróżnia wtedy pojedynczych klatek. O to właśnie chodzi, a nie o to, o czym wspomniałeś w swoim komentarzu. Nie wiem skąd się to bierze, ale zaskakująco łatwo ludzie robią taki skrót myślowy i odbiegają od faktu, o którym wspomniałem.

  31. Oczywiście, że widać różnice pomiędzy 30 a 60 fps, co więcej śmiało mogę powiedzieć że widać też różnice pomiedzy 60 a np 144 fps i nie mówię tu o nagłych, drastycznych spadkach płynności. Abstrahując od fpsów, to trzeba zwrócić uwagę na fakt, iż ten silnik jest całkiem „plastyczny” co dobrze świadczy o REDach. Zrobili kawał dobrej roboty.

  32. marcusfenix345 22 czerwca 2015 o 21:29

    Te 60 FPS jest takie nienaturalne. Jakby ktoś włączył zbyt szybkie tempo. Niedobrze mi się od tego robi. Wolę normalne 30 FPS, takie jakie człowiek powinien oglądać, a nie jakieś udziwnianie.

  33. Ta kwestia już dawno została rozwiązana. To, że człowiek widzi różnicę pomiędzy 30, 60,120 itd. FPS jest faktem a nie tematem do debaty. Ktokolwiek twierdzi inaczej jest ignorantem albo zwykłym idiotą. I tu nie chodzi tylko o to jak gra wygląda, sterowanie jest również płynniejsze a gra odpowiada na to co robimy szybciej, najlepiej to widać w shooterach typu Counter Strike.A tak na marginesie, człowiek nie widzi w żadnych klatkach na sekundę, nasze organy wzroku działają na zupełnie innej zasadzie.

  34. Moim zdaniem super wygląda no i te cienie rodzące się przy bohaterze … :3

  35. Świetnie ktoś go zgłosił i nie ma filmu :/

  36. Filmik nie działa ale obrazek przypomina trochę Gothica 2 i to nie na najwyższych. Grałbym. 😛

  37. Czy jest różnica miedzy 30 a 60? Kolosalna. http:tnij.org/30a60 Ustawcie to sobie na fullscreen i wybierzcie w opcjach HD. Zwróćcie uwagę np. na drzewa i to jak w 30 fps po prostu szarpią. To nie jest płynne przesuwanie się obrazu, tylko bardzo szybkie, ale nadal zauważalne przeskoki. Ba, idealnej płynności nie ma nawet przy 60fps, dlatego wielu graczy PC (TotalBiscuit) zadowala dopiero 100+fps. Sam wolę poświęcić jakość grafiki na rzecz płynności gdy gram na kompie.

  38. Inną kwestią jest to, że niektórym graczom najzwyczajniej w świecie wystarcza te 30fps. Pamiętam czasy, gdy z kuzynem odpalaliśmy demo do nowego (wtedy) Hitmana (1!) na starym kompie i gra „śmigała” w jakichś 10fps. TO było zauważalne. 30fps jest na tyle płynne już, że nie ma o co robić afery. Jak kogoś zadowala tyle klatek, to po co toczyć pianę z ust? Różnica jest gigantyczna między 30 a 60fps, ale 30fps jest nadal na tyle wysokie, że w większość tytułów single-p można grać bez problemów.

  39. @NarcissusBaz: Nikt tu nie toczy piany, że 30 FPS jest złe i nie da się tak grać. Da i gracze starsi niż 10 lat większość swojego życia grało właśnie w gry wyświetlające tyle klatek na sekundę. Powstała tutaj dyskusja dotyczy tego, czy jest widoczna różnica między 30 a 60 – idiotyczna dyskusja, gdyż każdy, kto widział, ten wie, że to oczywiste. Nie dziwię się niektórym, że 60 FPS wydaje im się 'zbyt płynnym’ obrazem, są po prostu nieprzyzwyczajeni. Ja w grach już przywykłem, natomiast filmy i telewizja…

  40. … w ponad 30 klatkach jest dla mnie nie do ogarnięcia, wygląda nienaturalnie. Kwestia przyzwyczajenia i gustu, na pewno jest wiele osób (głównie młodszych ode mnie), którzy wolą już oglądać filmy z 60 FPSami. Wszystko jest kwestią gustu i preferencji, rozsądny człowiek nie będzie drugiego obrażał za to, że woli inaczej. Natomiast kiedy ktoś wciska kit, że 30 i 60 FPS wygląda tak samo, zasługuje na zdrowe obsobaczenie i odesłanie w celu podszkolenia się. 😉

  41. MasterXtreme1000 23 czerwca 2015 o 09:44

    Usunięty, ma ktoś może mirror?

  42. HandlarzzRusi 23 czerwca 2015 o 10:09

    Jeszcze trochę i ni pójdzie ( ?° ?? ?°)

  43. CahirMawrDyffryn 23 czerwca 2015 o 11:30

    Ma ktoś link do programu z nexusa co on podawał?

  44. Więc to tak by musiał wyglądać Wiedźmin 3 aby konsola ruszyła to w 60 fps.

  45. Ja gram w Wiedźmina 3 i osiągam 25-30 fpsów na wysokich. Gra wygląda miodnie, ścinek nie doświadczam(przynajmniej ich nie widzę), ale jak znajomi to usłyszeli to był ostry bólpupci i festiwal szydery. Widzę różnicę między 30 a 60 fps, ale wcale mi to nie przeszkadza. Jeśli gra chodzi płynnie i jest śliczna to mi to nie przeszkadza. To tylko moje zdanie 🙂

  46. No i po filmiku… :/

  47. http:www.dailymotion.com/video/x2v5by7 łapcie

Dodaj komentarz