11.05.2023, 13:30Lektura na 2 minuty

Wiedźmin 3: Dziki Gon – Nowy patch wprowadza garść zmian do mechanik gry

CD Projekt RED w najnowszej aktualizacji do Wiedźmina 3 wprowadził nie tylko poprawki, ale też parę drobnych zmian do mechanik gry.


Patryk „Delighter” Żelazny

Łatanie Wiedźmina 3, ciąg dalszy. Po nextgenowej aktualizacji, w tym również na PC (tak jakby), działo się sporo. Początkowo jakość pod względem technicznym nie zachwycała, ale łatkami (niektórymi naprawdę sporymi) udało się już doprowadzić grę do dobrego stanu. To jednak nie koniec prac i wsparcia, dlatego niedługo ukaże się kolejna aktualizacja.

Tym razem patch nosi numer 4.03 i już nie skupia się w pełni na zapewnianiu godnej liczby fps-ów, a mamy również garstkę zmian w mechanice rozgrywki. Pełne notatki znajdziecie na oficjalnej stronie twórców, ale już zaspoileruję, że mi szczególnie podoba się zmiana pozwalająca na automatyczne nakładanie olejów podczas walki. Co ciekawe, tutaj realizm nie jest żadną przeszkodą, a jednak ze względu na niego usunięto możliwość jedzenia, kiedy Geralt znajduje się pod wodą.

Zadowoleni powinni także być gracze korzystający z ray tracingu, bo doczekał się kilku usprawnień, w tym również w kwestiach wydajności. Z kolei jeśli doświadczyliście błędu z misją „W cieniu Wiecznego Ognia”, z której muzyka dręczyła was nawet po jej zakończeniu, to nie powinno to mieć miejsca po aktualizacji (ale być może będziecie musieli wejść do kanałów w Novigradzie lub Oxenfurcie, żeby go rozwiązać).

Na stałe wpadł także nowy mod od społeczności – Next Gen Script Fixes stworzony przez Sergeanura.


Czytaj dalej

Redaktor
Patryk „Delighter” Żelazny

Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.

Profil
Wpisów1762

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze