Wiedźmin 3: Fanowska modyfikacja przywraca wyścigi na łodziach

W maju CD Projekt Red wystartował z oficjalnym wsparciem modyfikacji za pośrednictwem REDkitu, który testowano już od jakiegoś czasu. Za jego sprawą pojawiło się sporo ciekawych modyfikacji, jak na przykład możliwość latania na gryfie, jednak największym zainteresowaniem cieszą się te przywracające usuniętą zawartość z gry. Ostatnim razem była to sekwencja przed oficjalnym finałem gry. Tym razem może nie mamy do czynienia z pokaźnym znaleziskiem, jednak nadal urozmaicającym przygody Geralta.
Za pomocą REDkitu udało się odtworzyć misje związane z wyścigami łodzi. Na późnym etapie gry z jakiegoś powodu CD Projekt Red zdecydował się wszystkie zadania usunąć. Skąd wiemy, że decyzja nastąpiła niedługo przed premierą? A to dlatego, że wszystkie zapiski i komentarze są dość obszerne, a misje w pełni udźwiękowione w aż 17 językach. Na tej podstawie autorowi udało się odtworzyć wszystko, co w nich zawarto.
Twórcy modyfikacji udało się odtworzyć cztery misje rozgrywające się w Novigradzie, Oxenfurcie, Kaer Trolde, a także na Undvik. Zapewnia on, że w przyszłości możemy się spodziewać dodatkowych wyścigów oraz możliwości ponownego rozegrania poprzednich zawodów.
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “Wiedźmin 3: Fanowska modyfikacja przywraca wyścigi na łodziach”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie dziwię się, że to skasowali – nudne jak cholera.