Wiedźmin: Syriusz – CD Projekt Red potwierdza zwolnienia po restrukturyzacji projektu
Niedawno pisałem, że turbulencje w tworzeniu Syriusza zostały zażegnane i obrano nowy kurs. Teraz internet okrążają wieści o zwolnieniach części pracowników studia Molasses Flood. Jak ustalił serwis VGC, nowe ramy projektu przełożyły się na zmiany w składzie samego zespołu deweloperskiego.
21 osób ze Stanów Zjednoczonych straciło pracę, a dodatkowo również kolejnych 8 z Polski. Jeden z pracowników, Robert Bailey, który był odpowiedzialny za projektowanie narracji, napisał o tym na swoim prywatnym twitterowym koncie.
Bailey poinformował o niedawnym zwolnieniu i dodał, że lubił pracę przy projekcie Syriusz, a gdyby miał taką możliwość, chętnie pozostałby przy jego dalszym współtworzeniu. Niestety teraz rozgląda się za pracą i będzie wdzięczny za wszelkie oferty zatrudnienia.
Mamy zatem zwolnienia w sporej części niewielkiego studia Molasses Flood i zmiany w ramach projektu, co do których nie ma dokładnych informacji. Warto przypomnieć, że w przeszłości pisaliśmy o tym, iż Wiedźmin: Syriusz może być grą sieciową, bo oferty pracy zawierały wzmianki o co-opie i PvE. Podobno wizja na ten tytuł była również taka, że Syriusz powinien przyciągnąć do siebie osoby niezaznajomione z uniwersum Wiedźmina i przygodami Geralta.
Trudno powiedzieć ile z tych założeń pozostało bez zmian, bo w końcu miejsce miał swego rodzaju mały restart i do tego jeszcze zwolnienia części zespołu. Pozostaje cierpliwie czekać na więcej oficjalnych wieści, które prawdopodobnie zostaną udostępnione w bliżej nieokreślonej przyszłości, gdy projekt będzie na bardziej zaawansowanym etapie.
Czytaj dalej
-
1Cronos: The New Dawn dostanie nowy poziom trudności. Odetchnijcie przy trybie Temporal Diver
-
Zawdzięczamy mu serie Call of Duty, Titanfall czy Star Wars Jedi. Kim był Vince Zampella i jak wpłynął na cały świat gier?
-
1Rockstar był bliski stworzenia GTA: Tokyo. Były pracownik firmy opowiedział o niezrealizowanych pomysłach na serię
-
Szef Larian Studios twierdzi, że nie musicie znać poprzednich odsłon Divinity. „One są już trochę przestarzałe”

To bedzie gra sieciowa – tutaj CV jednej ze zwolnionych osob: https://kaela.dev/resume
To chyba ma być i sieciowa i multiplayer, może coś typu GTA/RDR2