Wiemy, kto podkładał głos Evie w Metal Gear Solid 3. Konami ukrywało tajemnicę przez prawie 20 lat
Zdziwilibyście się, gdyby przed ekranem zamiast Evy pojawiła się wam np. Mała Syrenka? Konami tego się nie przestraszyło.
Nastał już listopad, a gracze wciąż nie wiedzą, czy mają oczekiwać nadchodzącego remake’u Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, który cały czas zapowiedziany jest „jedynie” na 2024 rok. Nie możemy jednak narzekać na brak informacji oraz ciekawostek związanych zarówno z samą grą, jak i całą marką. Podczas Gamescomu Karol Laska miał okazję zagrać chwilę w tytuł, który potwierdził jego przypuszczenia, poznaliśmy docelowe parametry techniczne na PC, a oryginalny aktor głosowy Snake’a daje znaki, że chciałby powrócić do ukochanej przez wielu marki. No i przede wszystkim mogliśmy zobaczyć, jak w nowym Metal Gearze będzie wyglądać Eva, która będzie naszą dzisiejszą bohaterką newsa.
W zasadzie to nie sama bohaterka, a aktorka podkładająca jej głos w oryginalnym Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Co w tym takiego ciekawego? Konami nigdy nie poinformowało graczy, kto krył się za wirtualną postacią. Co prawda w Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots w napisach końcowych pojawiło się nazwisko niejakiej Suzetty Miñet, jednak szkopuł w tym, że… nigdy nikt taki nie istniał. Zwyczaj ukrywania swojego prawdziwego nazwiska pod pseudonimem artystycznym w aktorstwie było swego czasu dość częstym zjawiskiem, jednak w tym przypadku nie możemy mówić nawet o takiej sytuacji.
Całą nieścisłość postanowiło rozwiązać samo Konami za sprawą najnowszego materiału Metal Gear Solid Legacy Series. Materiał z udziałem m.in. Davida Haytera, oryginalnego Snake’a, zdradza, że pod nazwiskiem Suzetty Miñet kryła się przez cały czas Jodi Benson. Aktorkę możecie kojarzyć z ról w takich filmach, jak „Mała Syrenka”, „Ralph Demolka” czy „Toy Story 3”. Oryginalna Ariel tłumaczy w materiale powody, dla których nigdy nie pojawiła się w napisach końcowych Metal Gear Solid.
Różne projekty, z którymi jestem związana w mojej karierze, są w pewnym sensie oparte na więzach i kontaktach z rodziną. Tak naprawdę to Kris Zimmerman Salter, nasza reżyserka, usiadła ze mną i powiedziała: „Może powinniśmy zmienić twoje imię”.
Temat angażu w różnych projektach powiązanych z członkami rodziny bądź znajomymi to często drażliwy temat, szczególnie gdy produkcja okaże się w ostatecznym rozrachunku niepowodzeniem. Ostatnim najgłośniejszym przykładem takiej sytuacji jest oczywiście serial „Gwiezdne Wojny: Akolita”, w którym rolę Vernestry Rwoh zagrała Rebecca Henderson – żona showrunnerki serialu, Leslye Headland.
Czytaj dalej
Beznadziejnie zakochany w Dead Space i BioShocku. W gry wideo gram, odkąd byłem mało rozgarniętym bobasem, i planuję robić to do końca. Wydałem 460 złotych na Diablo IV i do teraz tego żałuję. Jak ktoś chce zagrać w jakiegoś multika na Xboksie, to ja bardzo chętnie.