Wild Hearts: Plan rozwoju gry zakłada darmowe nowości co miesiąc
Nowy Monster Hunter od EA jest już tak blisko, że prawie da się wyczuć jego obecność. A im mniej czasu zostało do premiery, tym lepsze wieści do nas dochodzą. Walki zobaczyliśmy już co niemiara, więc wiemy, z czym będziemy się zmagać i jak okiełznać ten dziki świat. W międzyczasie dowiedzieliśmy się także, że w grze nie będzie mikropłatności – a podobnie optymistycznych wieści jest więcej, czym podzielili się developerzy na zamkniętej prezentacji.
No bo tak, kto z nas nie lubi darmowej zawartości dodawanej regularnie? Tak też myślałem i najwyraźniej wiedzą o tym również developerzy Wild Hearts. Mianowicie Omega Force podzieliło się planami rozwoju swojej wciąż siedzącej w piecu produkcji, a są to plany dość ambitne. Zakładają szerokie wsparcie produkcji w postaci dodawania nowej i darmowej zawartości co miesiąc, przez co ukończenie gry wcale nie musi oznaczać zakończenia przygody. Możemy już zobaczyć, co twórcy mają zaplanowane na marzec oraz kwiecień.
W marcu do gry wejdą:
- podgatunki Kemono,
- nowe warianty broni i pancerzy,
- nowe zadania, w tym również takie o zwiększonym poziomie trudności,
- naprawy błędów.
Za to w kwietniu możemy się spodziewać, że dojdą do tego:
- kolejne Kemono,
- kolejne warianty broni i pancerzy,
- kolejne zadania, również te o zwiększonym poziomie trudności,
- kolejne naprawy błędów,
- nowe Karakuri,
- system ulepszeń ekwipunku.
Dalsze plany rozwoju Wild Hearts pozostają tajemnicą, ale może nie wybiegajmy za daleko w przyszłość jeszcze przed oficjalną premierą. A ta już tuż tuż, bo zaplanowana jest na 17 marca. Gra ukaże się na PC oraz konsolach nowej generacji (PS5 oraz Xboksach Series X/S).
Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “Wild Hearts: Plan rozwoju gry zakłada darmowe nowości co miesiąc”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Premiera nie jest czasem 16 lutego?
17 marca, 16 lutego – to prawie to samo. Ważne, żeby dokładnie zacytować wypowiedź Adriana Chmielarza, który – uwaga – „nie kupuje” gry konkurencji. Pierwsza zasada mediów: łamiące wiadomości przed faktami.