2
16.11.2023, 13:00Lektura na 2 minuty

Wonder Woman twórców Shadow of Mordor może być grą-usługą

Monolith Productions wciąż nie ujawniło szczegółów dotyczących gry Wonder Woman, jednak oferta pracy sugeruje, że będziemy mieć do czynienia z grą-usługą.

W 2021 roku dowiedzieliśmy się, że powstaje gra Wonder Woman. I wiemy praktycznie tylko tyle, bo wszelkie szczegóły wciąż pozostają schowane pod kapeluszem – przynajmniej od tej oficjalnej strony. Ewentualnie wiemy jeszcze, że za produkcję odpowiada studio Monolith Productions, twórcy m.in. Shadow of Mordor.

Nowa informacja mogła jednak mimochodem ujrzeć światło dzienne. Jak to często bywa, za sprawą ogłoszenia o pracę. Na stronie Warner Bros. Discovery (wydawcy Wonder Woman) pojawiła się rekrutacja na stanowisko głównego inżyniera oprogramowania ds. rozgrywki, a w sekcji mile widzianych umiejętności znajduje się taki oto punkt:


Doświadczenie we wsparciu utrzymywania gry bądź oprogramowania będącego stałą usługą.


Oczywiście ta oferta odnosi się bezpośrednio do powstającej gry Wonder Woman i osoba, która zajmie to stanowisko, dołączy do zespołu developerów zajmujących się produkcją. Dlatego doświadczenie w utrzymywaniu gry bądź długotrwałej usługi mocno sugeruje, że Wonder Woman może być właśnie taką grą-usługą, bo raczej taki punkt nie wziął się znikąd.

Z drugiej jednak strony takie doświadczenie może być pomocne podczas tej produkcji, ale w innych aspektach niż tworzenie gry-usługi, dlatego ten punkt może być wymieniony w sekcji „mile widziane”, a nie w obowiązkowych wymaganiach. Nie dowiemy się pewnie do oficjalnego ogłoszenia.

Zatem nie jest nic potwierdzonego ani tym bardziej nic pewnego – jednak założenie wątku na Reddicie z tym doniesieniem wystarczyło, by poznać zdanie wielu graczy na ten temat. No i nie są szczególnie zadowoleni z takiego obrotu spraw, ani też w sumie zaskoczeni. Zwłaszcza że już była afera o Suicide Squad: Kill the Justice League w dokładnie tej samej sprawie, a Warner Bros. może czuć się (albo wręcz już się czuje) zachęcone do rozwijania mikropłatności w grach dzięki m.in. dobrej sprzedaży Mortal Kombat 1. Trudno więc powiedzieć, że skręcenie w kierunku gier-usług w tym przypadku jest czymś dziwnym.


Czytaj dalej

Redaktor
Patryk „Delighter” Żelazny

Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.

Profil
Wpisów1762

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze