Split Fiction pobiło rekord It Takes Two w dwa dni. Twórcy pochwalili się wynikami sprzedaży
Split Fiction zostało ciepło przyjęte przez recenzentów, o czym świadczy chociażby wysoka nota na Metacriticu. Karol Laska w swojej recenzji wspomniał nawet, że najnowsza gra twórców It Takes Two zasługuje na wpis do Księgi rekordów Guinnessa. Mechanizmów rozgrywki jest tu dosłownie zatrzęsienie, dzięki czemu co chwilę natrafiamy na coś nowego. Okazuje się, że gracze także docenili tytuł Hazelight Studios – firma poinformowała, że sprzedała milion egzemplarzy Split Fiction w dwa dni od premiery.
Rezultat ten jest niczym w zestawieniu z niedawnymi sukcesami chociażby Kingdom Come: Deliverance 2 czy Monster Hunter Wilds, ale pamiętajmy, że Split Fiction jest przedstawicielem dość niszowego gatunku gier kooperacyjnych. Dla porównania warto zatem przywołać wynik wcześniejszej gry Hazelight Studios, czyli It Takes Two, które osiągnęło milion sprzedanych kopii w miesiąc. Warto zaznaczyć także, że Split Fiction korzysta z Friend’s Passa, czyli rozwiązania pozwalającego na zabawę dwóm osobom przy posiadaniu wyłącznie jednego egzemplarza gry. Wspomniany milion dotyczy więc jedynie sprzedanych gier, nie liczby użytkowników.
Split Fiction zadebiutowało 6 marca na pecetach, PlayStation 5 i Xboksach Series X/S.
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “Split Fiction pobiło rekord It Takes Two w dwa dni. Twórcy pochwalili się wynikami sprzedaży”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Gra się świetnie, ale z żoną zgodnie stwierdziliśmy, że póki co (mamy na liczniku jakieś 5h) fabuła jest tu tylko na doczepkę i jako średniej jakości uzasadnienie do tego, co się dzieje na ekranie. It Takes Two i – zwłaszcza – A Way Out pod kątem narracyjnym były zdecydowanie lepsze. Natomiast wszystko pozostałe w Split Fiction – gameplay, technikalia – jest bez zarzutu. Coop prawie idealny.