27.05.2011
Często komentowane 21 Komentarze

Dragon Age II: Nowe grafiki – zapowiedź nowego DLC w drodze?

Dragon Age II: Nowe grafiki – zapowiedź nowego DLC w drodze?
Na oficjalnym profilu serii Dragon Age na Facebooku pojawiły się trzy nowe obrazki, przypominające wizualnie oprawę graficzną wydanej w marcu drugiej części cyklu. Ich publikacja może zwiastować zapowiedź pierwszego od dnia debiutu dodatku DLC.

Grafiki z Dragon Age II, które pojawiły się na oficjalnym profilu cyklu na Facebooku znajdziecie poniżej:

dragon-age-2-01_1743r.jpg
Dragon Age II
dragon-age-2-02_1743r.jpg
Dragon Age II
dragon-age-2-03_1743r.jpg
Dragon Age II

Niestety nie wiadomo, co oznacza ich publikacja. Niewykluczone, że tak jak w przypadku dodatku Arrival do Mass Effecta 2 BioWare chce podgrzać atmosferę przed zapowiedzą nowych DLC do Dragon Age’a II. Miałoby to sens, zważając na fakt, że od dnia premiery gry minęło już kilka miesięcy, a o kolejnych rozszerzeniach jak dotąd nic nie słyszeliśmy.

21 odpowiedzi do “Dragon Age II: Nowe grafiki – zapowiedź nowego DLC w drodze?”

  1. Na oficjalnym profilu serii Dragon Age na Facebooku pojawiły się trzy nowe obrazki koncepcyjne z drugiej, wydanej w marcu, części cyklu. Ich publikacja może zwiastować zapowiedź pierwszego od dnia debiutu dodatku DLC.

  2. Tak w zasadzie to będzie drugie DLC no ale co tam … już nie mogę się doczekać 😀

  3. To bardziej screeny niż artworki… i ten pierwszy wygląda bardzo fajnie, właśnie takich interesujących lokacji mi brakowało w podstawce!

  4. Pewnie quest 10-5h gdzie oczywiście jak zawsze walczyli z „sługami Saurona „i koniec gry .

  5. Patrzę na 2 screen i co widzę? Ładne światło. Zastanawia mnie czy to przestrzeń „na zewnątrz” czy gdzieś w mieście. Bo jeśli jest gdzieś w mieście, to nic nowego, a jeśli to taka zewnętrzna ruina miasta to cieszę się , że nie będzie tak okropnego światła jak w podstawce.Reszta screenów na poziomie. Ten pierwszy screen to może i ciekawą rzecz pokazuje, ale nie robi to na mnie większego wrażenia.PS: poprzez „zewnętrzny” mam na myśli otwarty teren, jak coś w rodzaju obszarów z gór koło kirkwall.

  6. Z tego co widzę szykują się trzy nowe „pomieszczenia” z 7 wejściami i blokującymi się drzwiami. tia…

  7. Silnik tej gry nie pozwala na tak piękne lokacje, więc malować sobie mogą do woli, i tak nie wyjdzie;p

  8. Pewnie standardowo 90% gry spędzimy na napierniczaniu pomiotów. Nic ciekawego.

  9. Zastanawia mnie, po jaka chorobe wypuszcza sie pojedyncze misje w postaci DLC tyle czasu po remierze gry, ktora ma wylacznie single player? No i jest tak slaba?

  10. Czyli jednak wpadli na pomysł zrobienia czegoś więcej niż jedna mapa jaskini i 2 rezydencji, to dobrze.

  11. Łaaaał! Nowe lokacje! A to nowość. No, tego się po marce DragonAge nie spodziewałam. 😛

  12. @Amdor|Tak, na pewno te trzy grafiki prezentują cały obszar nowego DLC. Na pewno.|Chyba że jesteś jasnowidzem, jak tak to sorry 😉

  13. to ktos jeszcze to ma na dyskach ;0? pożyczyłem od kumpla przeszedłem nie podobało mi się w przeciwieństwie do 1 części nude, 4 lokacje proste, bez polotu i ciekawszych misji. Szkoda kasy na DLC

  14. No nareszcie od jakiegoś czasu jakiś normalniejszy DLC sie zapowiada.

  15. Zwykle unikam nacjonalistycznego hype jeśli chodzi o naszych rodzimych twórców, ale…niech te Kanadole co robią serię Dragon Age wreszcie odwiedzą siedzibę CDProjektu i wezmą korepetycję z designu lokacji/postaci/potworów i artistic conceptu, bo jak na razie to się żal robi, jak się popatrzy na ich dzieła.

  16. 3 słowa: TO NIE WIEDŹMIN!

  17. Ale bieda! Aż piszczy 😀 Pomyślcie jak BioWare musi przeklinać CDProjekt za Wiedźmina – teraz ich gra wygląda tak biednie, że nawet jakby była na iPhona to by ludzie szydzili z grafiki. A że druga część nic ponad grafikę i tak nie oferowała, to wiecie… 🙂

  18. screen 1 – z jakiejś gry w konwencji fantasy |screen 2 – z Red Dead Redemption |screen 3 – z Epic Mickey |Tak mi się na pierwszy rzut oka skojarzyły.

  19. powinni się codziennie uczyć od CDPR 🙂

  20. Eglab-pół biedy by wzięli lekcje designu. Powinni wziąć lekcję tego jak należy traktować klientów ^^ Nie sądzę by CDPR zignorował graczy z jakiejś części świata nie wydając zlokalizowanego w ich języku dlc.

  21. łał…to jednak nie zwolnili grafików, a po podstawce myślałem, że wszyscy graficy odeszli w połowie projektu…

Dodaj komentarz