17.08.2011
Często komentowane 108 Komentarze

gamescom 2011: Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – wersja 2.0 zapowiedziana! [WIDEO]

gamescom 2011: Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – wersja 2.0 zapowiedziana! [WIDEO]
Na trwających właśnie targach gamescom przedstawiciele CD Projekt RED ujawnili szczegóły dotyczące PC-towej wersji 2.0 Wiedźmina 2: Zabójcy Królów. Ta obszerna łatka pojawi się pod koniec września i przyniesie ze sobą m.in. nowy poziom trudności oraz… tryb rozgrywki!

Jak poinformowali twórcy Wiedźmina 2: Zabójcy Królów, w wersji 2.0 znajdzie się zupełnie nowy samouczek, który powinien lepiej wyjaśnić graczom mechanizmy rozgrywki. Łatka wprowadzi również nowy poziom trudności Dark. Będzie to w zasadzie znany z podstawowego wydania Insane, tyle tylko, że z możliwością zapisywania stanu rozgrywki.

Zupełną nowością ma będzie z kolei Arena, czyli tryb, w którym wraz z Geraltem będziemy musieli pokonać kolejne, nadciągające fale przeciwników. Aktualizacja 2.0 zawierać będzie także 20 poprawek technicznych oraz wszystkie wydane dotąd DLC i łatki.

Patch pojawi się 29 września i dostępny będzie tylko z poziomu menu startowego Wiedźmina 2: Zabójcy Królów. Zostanie również on zaimplementowany w powstającej wersji gry na Xboksa 360.

A poniżej znajdziecie najnowszy film „Z pamiętnika developera” poświęcony właśnie wersji 2.0. Na nim twórcy gry z CD Projekt RED prezentują m.in. Arenę:

108 odpowiedzi do “gamescom 2011: Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – wersja 2.0 zapowiedziana! [WIDEO]”

  1. @mef666: napisze jeszcze raz – wisi mi Wiedźmin 2, od dłuższego czasu nie wypowiadałem się na jego temat, w tym poście się wypowiedziałem odpowiadając na komentarz innego użytkownika i potem się zaczęło. Komuś się podoba? Spoko, jego sprawa. Tyle, że ja to pisałem wcześniej.|Ale samego faktu, że ludzie uważają, że Redzi są genialną firmą bo łatają swoją grę jest dla mnie czymś chorym. Nie tylko oni to robią i nie tylko oni umieszczają rozszerzają swoje gry. I coś co powinno być zwykłym patchem jest…

  2. …chwalone na targach jakby to było nie wiem co. To nie świadczy o klasie tego studia, a o dobrych specjalistach od PR. I o tym, że ich silnik jest rzeczywiście multiplatformowy, ponieważ zmiany przygotowywane pod wersje konsolową są łatwo przenoszone na PC. Za to wielki plus i taki silnik aż się prosi o sprzedaż innym studiom.|Zauważ, że w zasadzie na stronie CDA nie ma wielu newsów o patchach, ale o tych z Wiedźmina 2 zawsze coś i studio jest wychwalane pod niebiosa za wykonywanie swojej pracy

  3. No fakt, fakt ze CDP po prostu robi swoje a to ze dobrze to juz inna sprawa.Zazwyczaj odnosze sie do ogolu a nie do poszczegolnych komentow wiec sorry 🙂 I tak wychwalanie jakiej kolwiek firmy to bez sens chyba ze uda sie komus cos zrewolucjonizowac. Do tej pory nie moge z gosci, ktorzy twierdza, ze blizzard robi najbardziej dopracowane gry 🙂 A tak nie jest skoro po kilku latach i masie patchy w diablo 2 postacie potrafia zacinac sie notorycznie 🙂 Diabel jak zwykle tkwi w szczegolach.

  4. Miły prezencik na urodziny od CDR. 😀 Arena wydaje się fajnym trybem i fajnie będzie móc to przetestować w praktyce.

  5. Świetnie się zapowiada, szczególnie Dark Mode. Miło że w końcu ktoś wpadł na to żeby zamiast karać graczy za to że grają na hardzie i dawać im mniej XP, dać im najlepsze uzbrojenie i sprzęt dostępny w grze. Mam tylko nadzieję że nie przesadzą z tym Dark i Geralt nie będzie wyglądał jak średniowieczny Emo 😉 Hmm, jednak dobrze że po pierwszym przejściu gry nie męczyłem jej na wszystkie możliwe sposoby przechodząc ją n razy, teraz będzie można się dobrze bawić w wersji 2.0 🙂

  6. @ skoczny|Darmowy tryb gry za darmo w czasach 4 map za 10$ jak to robi gigant Acti jest czymś odświeżającym.

  7. Przywróćcie główny motyw muzyczny z Wiedźmina z pierwszej części i dajcie bonusowy strój Geralta z Wiedźmina 1 jako ciekawostkę 😉

  8. Wiedźmin to jedna z moich ulubionych gier. Dzisiaj przeszedłem dwójkę i teraz widzę powód na to aby znowu w nią zagrać. Arena fajnie wygląda mam tylko nadzieję że w pewnym momencie nie stanie się po prostu nudna gdy z łatwością pokonam 5 golemów ale raczej nie trzeba się o to martwić bo CDPR poziom trudności robią tak że trzeba się najpierw zastanowić zanim zaczniemy bez sensu machać mieczem. No chyba że ktoś szpanuje na niskim poziomie trudności.

Dodaj komentarz