The Last Of Us: Pierwsze „prawdziwe” screeny. Czy na takie czekaliśmy?

Studio Naughty Dog postanowiło pokazać magazynowi Game Informer grywalną wersję The Last Of Us, dzięki czemu trafi ona na okładkę najbliższego wydania magazynu. Trzy screeny, rzekomo "z gry" już trafiły do sieci. Mówiąc szczerze jest... średnio.
Oczywiście jesteśmy już rozkapryszonymi, zepsutymi bąkami, które niejedno widziały i trudno je zachwycić, ale mówiąc szczerze spodziewaliśmy się nieco więcej po nowej grze twórców serii Uncharted. Czy to tylko my, czy jednak rzeczywiście nie jest to przesadnie szałowa grafika – tym bardziej, że to jednak nie „screeny z gry” The Last of Us a klasyczne bullshoty?
Czytaj dalej
60 odpowiedzi do “The Last Of Us: Pierwsze „prawdziwe” screeny. Czy na takie czekaliśmy?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@Hut|To spoko 😀
No nie wiem.. Poczekam, aż zobaczę to na swoim telewizorku. Póki co- jestem sceptyczny.
Czy tylko u mnie próba powiększenia jakiegokolwiek obrazka kończy się czarnym ekran i koniecznością „refresha” strony?
Czemu Hut wypowiada się o screenach a nie Allor? Al? Gdzie jest Al!?!?
milan123 by tak się nie działo wystarczy otworzyć obrazy w innej karcie
CreatorK albo użyć kółka od myszki 😛
Pierwszy screen jak dla mnie znakomity, w drugim tylko ten samochód brzydki i jakby z kartonu 🙂
screeny wyglądaja efektownie ( pyt. tylko , czy nie są zbyt szczegółowe jak na możliwości PS3 , choć już |UNCHARTED pokazał , że moc na PS3 jest silna) .. mam tylko nadzeję , ze prócz efektownej grafy , gra będzie miała jeszcze niezwykły klimat obcowania we niebezpiecznym świecie , pełnym zgrozy i odczucia niepokoju
Oświetlenie jest BARDZO nienaturalne, np. auta rzucają cienie na drogę, ale rośliny rosnące w ich cieniu są jednolicie zielone. Moim zdaniem silnik poradziłby sobie z tym bez problemu.
Podczas tworzenia U3 pierwsze materiały nie powalały, ale te same momenty w późniejszych wersjach rządziły, więc bez obaw 😉