rek
21.08.2009
6 Komentarze

gamescom ´09: Twórcy zdradzają prawdziwe powody przesunięcia premiery Dark Void

gamescom ´09: Twórcy zdradzają prawdziwe powody przesunięcia premiery Dark Void
Przedwczoraj poznaliśmy nową datę premiery Dark Void, którego premiera została kilkanaście dni temu przesunięta. Capcom argumentował swą decyzję o opóźnieniu debiutu chęcią uniknięcia świątecznego tłoku. Może to i prawda, ale to nie jedyny powód.

W trakcie targów gamescom producentka gry, Shana Bryant, zdradziła, że zarówno autorzy, jak i wydawca chcieli dodać do Dark Void nową rzecz – umiejętność Hover up. Co to takiego?

To kolejna funkcjonalność jet packa, w który zostanie wyposażony główny bohater. Pozwoli ona na zawiśnięcie w powietrzu i będzie posiadać własny wskaźnik, który powie nam, jak długo możemy jeszcze „liwotować”. Za pomocą jednego klawisza będziemy mogli zacząć się wznosić pionowo w górę.

Jak twierdzi Bryant, twórcy obecnie testują i balansują nową funkcję, która została wprowadzona zaledwie tydzień temu. No, to teraz mamy poważne uzasadnienie przesunięcia premiery Dark Void. Wiadomo chociaż, że dodatkowy czas nie pójdzie na marne.

6 odpowiedzi do “gamescom ´09: Twórcy zdradzają prawdziwe powody przesunięcia premiery Dark Void”

  1. „liwotować”? Literówka lewitować chyba.

  2. oj tam czepiasz się 🙂

  3. Jarkin chciał coś fajnego napisać, ale mu nie wyszło. Od razu wiedziałem dlaczego i sprawdziłem. 14 lat ma.

  4. Widzę, że ty również próbowałeś napisać mądrego. Z podobnym skutkiem do Jarkina, od kiedy wiek decyduje o inteligencji człowieka?

  5. AleksS wypraszam sobie ja mam 13 jakoś od razu załapałem o co chodzi.|Czyli podsumowując (użył bym trudniejszego słowa ale che żeby wszyscy zrozumieli)zgadezam się z Hasaczem

  6. a na temat gry powiem krótko może być całkiem fajna

Dodaj komentarz