gamescom ´09: Twórcy zdradzają prawdziwe powody przesunięcia premiery Dark Void

W trakcie targów gamescom producentka gry, Shana Bryant, zdradziła, że zarówno autorzy, jak i wydawca chcieli dodać do Dark Void nową rzecz – umiejętność Hover up. Co to takiego?
To kolejna funkcjonalność jet packa, w który zostanie wyposażony główny bohater. Pozwoli ona na zawiśnięcie w powietrzu i będzie posiadać własny wskaźnik, który powie nam, jak długo możemy jeszcze „liwotować”. Za pomocą jednego klawisza będziemy mogli zacząć się wznosić pionowo w górę.
Jak twierdzi Bryant, twórcy obecnie testują i balansują nową funkcję, która została wprowadzona zaledwie tydzień temu. No, to teraz mamy poważne uzasadnienie przesunięcia premiery Dark Void. Wiadomo chociaż, że dodatkowy czas nie pójdzie na marne.
Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “gamescom ´09: Twórcy zdradzają prawdziwe powody przesunięcia premiery Dark Void”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„liwotować”? Literówka lewitować chyba.
oj tam czepiasz się 🙂
Jarkin chciał coś fajnego napisać, ale mu nie wyszło. Od razu wiedziałem dlaczego i sprawdziłem. 14 lat ma.
Widzę, że ty również próbowałeś napisać mądrego. Z podobnym skutkiem do Jarkina, od kiedy wiek decyduje o inteligencji człowieka?
AleksS wypraszam sobie ja mam 13 jakoś od razu załapałem o co chodzi.|Czyli podsumowując (użył bym trudniejszego słowa ale che żeby wszyscy zrozumieli)zgadezam się z Hasaczem
a na temat gry powiem krótko może być całkiem fajna