Alan Wake – długi, mroczny, dynamiczny, klimatyczny gameplay [WIDEO]
![Alan Wake – długi, mroczny, dynamiczny, klimatyczny gameplay [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/fd44fda7-e87d-4a76-8c25-39360c381f95.jpeg)
Jak to się stało, że nam to umknęło? Film ma na YouTube siedzi już dwa tygodnie, ale co się odwlecze, to też postraszy. Muszę przyznać, że bardzo spodobał mi się ten gameplay. Świetna muzyka, mroczny klimat i tylko jedno mnie zastanawia...
Czym Alan podpadł temu wrednemu fedziowi, że tamten jest w stanie namówić policjantów, by strzelali mu w plecy? I to nieuzbrojonemu!
Drodzy gracze i potencjalni recenzenci z CD-Action, którzy to czytacie – podobnie jak w Dead Space nie próbujcie w to grać w redakcji. Wylewającą się z gry strachliwą frajdę można będzie spożywać wyłącznie przy zgaszonym świetle i trzeszczących zawiasach. Mam przynajmniej taką nadzieję. 🙂
Czytaj dalej
39 odpowiedzi do “Alan Wake – długi, mroczny, dynamiczny, klimatyczny gameplay [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jak to się stało, że nam to umknęło? Film ma na YouTube siedzi już dwa tygodnie, ale co się odwlecze, to też postraszy. Muszę przyznać, że bardzo spodobał mi się ten gameplay. Świetna muzyka, mroczny klimat i tylko jedno mnie zastanawia…
Film nie działa ; /
Ten gameplay jest genialny.
Ach ten klimacik, zapowiada się ciekawa gra 🙂
Trochę zmienił się klimat od kiedy ostatnio oglądałem gameplay, ale i tak bardzo dobrze to wygląda. Dla takich tytułów warto mieć Xboxa 🙂
Ano nie działa. :
Gameplay ogólnie spoko gdyby nie jeden mały szczegół… Gwiazdka na mini mapie zbyt dobitnie pokazuje kierunek w którym musimy się udać !! Czy naprawdę ludzie są tak głupi, by na liniowych (z tego co tu widać) poziomach musieli być prowadzeni za rączkę ? W Survival Horrorze to w/g mnie duży minus …
This is f***** aewsome. To murowany must have, niesamowity klimat wieje z tego filmiku. Nie podobały mi się tylko ptaki na samym końcu, wyglądały naprawdę przeciętnie.
Odpowiadając na pytnie zawarte w newsie: obawiam się że nie podpadł niczym, tylko fabuła jest idiotyczna, przecież trzeba było jakoś urozmaicić gre (przed kimś uciekać)
trailer świetny… ale ma pytanie wam też się tak wolno ładował? to jest u mnie ostatnimi czasy częsty problem 🙁
1:44 i Xboksik się o mało nie udławił, a jego temperatura pozwoliła na dogrzanie 400 metrowej willi bossa produkcji. Ciekawe w jakiej rozdziałce Alan śmiga na Xie, 400p? Bo jak „nowe” CoD chodzi w 600p a wygląda tak na oko 20 razy gorzej, to Alan przy 600p osiągał by pewnie oszałamiające 10fpsów. Ale nadrabia klimatem, świetny efekt przyciemnienia brzegów ekranu i rozjaśnienia środka w surrealistyczno-niebieskawej kolorystyce. Brawo dla grafików.
Łaaadnie…Otoczenie jest po prostu świetne. Zwłaszcza te drzewa. Widać także dobre proporcje pomiędzy dynamiczną akcją, a spokojnym uczuciem niepewności.
@Uszakov jak ci się filmik wolno wczytuję to proponuję klikać w odnośnik do youtuba mi to czasem pomaga:)
@bimberoman17 wszystko z tobą w porządku czy ci na oczy padło? X-box wcale im się nie dławił to było coś na kształt bullet time a nie zacięcie się gry… ty chyba widzisz to co chcesz widzieć a nie to co jest na prawdę:-/
@viper778|Prawda. Minimapy w takich produkcjach zwykle powodują zmniejszenie niepewności i niepokoju. Wiedząc gdzie mamy iść szykujemy już się, że pewnie coś po drodze na pewno spotkamy. Ale to nie zmienia faktu, że klimat BAARZOO fajny. Kiedyś nie czytałem nic o tej grze. Jak zobaczyłem nazwe „wake” zaczęło mi się kojarzyć z „almą wake 😀 ” PS> dead space wogóle nie był i nie jest przerażający 🙂 Mnie gry jakoś w TPP nie straszą absolutnie.
@Blaadee Nieprawda, bo jest!
Fajnie to wygląda. Początek przypomina mi nieco Ściganego z Harrisonem Fordem.
Nie jestem w stanie wyrazić swojego wielkiego podziwu dla Alana Wake’a.
Znakomite jest umiejscowienie Alana. Zastanawiam się ile świat będzie oferował wolności -czy będzie to zbiór dość liniowych misji, czy też pozostanie swoboda w eksploracji. Na razie, zapowiada się jeden z piękniejszych światów do podziwiania i mam nadzieję, że twórcy postanowia go wykorzystać w odpowiedni sposób..
@Enki – to może akurat ja mam coś takiego hehe 🙂 Bo ani Resident 4 and 5 ani DS mnie nie straszył. 🙂 Gorzej miałem z f.e.a.r’em podstawką i EP. Powiem, że pora snu nie była moim ulubionym etapem kończącym dzień :]
Mnie zastanawia także dlaczego bohaterowie konsolowych gierek są zawsze uwięzieni w jedynie słusznych ścieżkach dającym im ogromną swobodę ruchu. To znaczy mogą iść do przodu lub do tyłu z tym że idąc do tyłu szybko giną. Podobno konsole mają „nieograniczone” możliwości i są stworzone do gier. Do platformówek na pewno…
@Enki Zgadzam się w 99.99% że jest 😛
A co do gry niemam słów oby niewyszedł z tego jakiś silent hill bo ta gra jest super
Hmm chętnie w to pograł na PC.
Mnie jakoś ten filmik nie przekonuje. Gra wydaje mi się mocno podobna do AitD. Na filmikach prezentuje się fajnie, ale wystarczy pograć pół godziny, by zobaczyć wszystko, co ma do zaoferowania. Choć oczywiście mam nadzieję, że się mylę.
nikt tego nie zauważył? przecież AW to exclusve na xboksa, więc co ps3 i pc robią nad tytułem newsa? :)co do samej gry,to chciałem bardzo w nią zagrać, do czasu aż przeczytałem zapowiedź w PE, która mnie, delikatnie mówiąc zniechęciła.
@Sandro|Coś Ci się chyba przyśniło.
Może i gierka fajna, ale to nie moje klimaty. Gdyby DS wychodził w tym samym czasie co to, to chętnie obejrzałbym która produkcja wyjdzie cało z wojny. Ja kibicuje Dead Space’owi 🙂 |Ps. Czemu nikt nie pisze o The Force Unleashed 2? Przecież na stronie lucasartsu są już pierwsze concept arty, a niedługo nawet trailer.
Jak ta gra wyjdzie na PC to kupuję bez zastanowienia. Widzę, że Remedy nadal potrafi tworzyć świetne gry.
Tyle że nie wyjdzie. Ex na X0^^
Przecież wyjdzie jak nie wiesz to sobie sprawdź na gry-online
Mam nadzieję że w końcu wyjdzie ta gra w 2010, już wystarczająco długo kazali nam na nią czekać.
A tak w ogóle wygląda świetnie
No nieźle to wygląda, podoba mi się forma serialu telewizyjnego. Niezły zwrot akcji pod koniec. Może ta gra w końcu wyjdzie, bo powoli się robi z tego drugi Duke Nukem Forever 😛 (tudzież Prey, Stalker, czy Fallout 3)
Pisałem o tym gameplayu na moim blogu tutaj 🙂
@Enki Dead Space wcale nie jest straszny!!
Nie sądziłem że to będzie aż tak fajna gra…
Zauważyłem, że gra posiada system checkpoint`ów. Zastanawiam się, na ile nie będzie to zbytnio przeszkadzało w rozgrywce. W dużej ilości gier korzystających z tego typu rozwiązania, gracz mający problem z jakąś 'action sequence’, był zmuszony często do kilkukrotnego ich przechodzenia, oglądania tych samych cut-scenek, lub powtarzania tych samych czynności. Mam nadzieję, że Alan Wake nie będzie zaliczał się do tego typu gier, a zapis aktualnej rozgrywki będzie często zapisywany. Póki co trzymam kciuki.
He, he chciałem napisać, stan aktualnej rozgrywki będzie często zapisywany 😀