Call of Duty: Black Ops – Chrysler wypuści limitowanego Jeepa powiązanego z grą
Firma Chrysler, właściciel matki Jeep poinformowała, że stała się ona wyłącznym „motoryzacyjnym partnerem Activision Publishing” w premierze gry Call of Duty: Black Ops, „najbardziej oczekiwanej premierze w branży rozrywkowej tego roku„.
Owocem tego partnerstwa będzie specjalna limitowana edycja samochodu Jeep Wrangler 2011, która trafi do sprzedaży w listopadzie. Wyróżniać ją będę 32 calowe opony, oraz unikalne, wojskowe malowanie (na dachu oraz przednich i tylnich nadkolach). Sugerowana cena tego auta to prawie 31 tysięcy dolarów za wersję dwudrzwiową lub 33 i pół tysiąca za wersję czterodrzwiową.
W oświadczeniu prasowym towarzyszącym tej informacji czytamy m.in., że:
„[Partnerstwo] łączy najbardziej ikoniczne auto na świecie – Jeepa Wranglera – z jednym z najbardziej popularnych na świecie doświadczeń – grą Call of Duty: Black Ops”. Dzięki temu będziemy mogli przedstawić markę Jeep i legendarne możliwości brandowanych nią aut zupełnie nowej grupie odbiorców” – powiedział Mike Manley, szef marki Jeep w grupie Chrysler.
Czytaj dalej
-
Kolejna chińska gra cieszy się astronomicznym zainteresowaniem. Na Where Winds...
-
Ruszyła sprzedaż limitowanego czteroksięgu „Gier, które trzeba znać”. 500...
-
Nawoływania do bojkotu nie przeszkodziły Ghost of Yotei. Gra Sucker Punch...
-
Z zamku Trosky do Kaer Morhen. Jeden z twórców Kingdom Come: Deliverance...
17 odpowiedzi do “Call of Duty: Black Ops – Chrysler wypuści limitowanego Jeepa powiązanego z grą”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Tego jeszcze nie było! Co prawda zdarzało się, że ścigałki dostawały jakieś pojedyncze specjalne wersje samochodów, a wydawcy shooterów przemalowywali fabryczne auta na barwy swojego tytułu, ale limitowany Jeep powiązany z grą? To nowość… Takiego dostanie Call of Duty: Black Ops.
Niech zamontują z tyłu telewizor i konsolę Xbox360 to kupię odrazu xD
Jak ktos wczesniej napisal „Ameryka….”
Jeszcze lepsza akcja reklamowa niż w zeszłym roku. Black Ops będzie tegorocznym hitem sprzedaży, a nowy Medal nawet mu nie podskoczy. Zaprawdę powiadam… 😀
Nudzi mnie już ta cała otoczka tego Call Of Duty. Rozumiem że marketing jest ważny, ale nie długo będzie tak że będziemy płacić za reklamy, a gra będzie gratis.
Coraz więcej marketingu, coraz mniej dobrych gier.|Na premierę Wiedźmina 2 namaluję na maluchu wilczy amulet i powiem że to ekskluzywna, limitowana edycja tego samochodu.
Może powinni dodawać go do edycji kolekcjonerskiej black ops’a ?
za rok wydanie kolekcjonerskie będzie obejmowało dwóch talibów do ćwiczeń celności…
„za rok wydanie kolekcjonerskie będzie obejmowało dwóch talibów do ćwiczeń celności…” „i willrockyou” kocham cię, umarłem ze śmiechu!!
ok biorę , tylko poproszę w różowym kolorze, a pomysł sam w sobie ciekawy
W edycji kolekcjonerskiej dostaniemy jedno koło z tego auta co zachęci do kupna reszty. Już widzę te reklamy: „Przyjdź z kołem z edycji kolekcjonerskiej COD:BO do naszego salonu a otrzymasz zniżkę!!”
ojej… czarny samochodzik ze słabą grafiką… słabo, nawet nie rozchodzi się o to że wolał bym Infiniti g37, ale to już lekka przesada
O tym wiedziałem 😀
w podobnej cenie jest 'transformersowe’ Camaro, które daje znacznie więcej frajdy;p
z tą najbardziej oczekiwaną premierą tego roku to bym się wstrzymał
Niech dadzą to do edycji kolekcjonerskiej + odświerzacz powietrza
Hmm patrze na zdjęcia i nie widzę żadnych motywów związanych z Black Ops. Ot czarny Jeep i tyle. no chyba że 32 calowe opony to ikona CODa o_0