27.10.2010
8 Komentarze

Dead Rising 2 – Konfigurator Live

Dead Rising 2 – Konfigurator Live
Polowanie na nieumarłych część druga. Jeśli lubisz biegać w kalesonach i tłuc zombie gigantycznymi pluszakami - lepszej gry nie znajdziesz. A jak to wygląda? No, z jajem, a jak ma wyglądać? A czy ładnie i płynnie? Cóż...

Całkiem ładnie i całkiem płynnie – choć można było to zrobić lepiej. Niemniej – zabawy i tak jest całkiem sporo. Gra należy do grona tych multiplatformowców, które niezbyt dużo sobie robią z mieszania w opcjach i na dobrą sprawę wyglądają niemal tak samo i na wysokich, i na niskich detalach. A to jakiś cień zniknie, a to wygładzania nie widać, a to z kolei nieumarły nie ma zbyt szczegółowej koszuli. Ogólnie rzecz biorąc – da się przeżyć. Wiem, brzmi dwuznacznie, ale to tego rodzaju gra.

Recenzja i testy wydajności w nowym numerze CD-Action.

8 odpowiedzi do “Dead Rising 2 – Konfigurator Live”

  1. Grzegorz „Krigor” Karaś 27 października 2010 o 06:53

    Polowanie na nieumarłych część druga. Jeśli lubisz biegać w kalesonach i tłuc zombie gigantycznymi pluszakami – lepszej gry nie znajdziesz. A jak to wygląda? No, z jajem, a jak ma wyglądać? A czy ładnie i płynnie? Cóż…

  2. Trochę szkoda że różnic prawie żadnych, ale gierka przednia.|ZOMBIE nigdy się nie znudzą ;]

  3. Nie bardzo jest jak pokazać różnice, bo gra wyszła też na konsole co powoduje,że o ile nie jest kiepsko zoptymalizowana na low i high będzie wyglądać podobnie. W końcu musi być dostosowana 5/4 letniego sprzętu. W tym czasie rozwój części do PC poszedł do przodu, mimo, że konsole go opóźniają (w końcu nie może być ogromnych różnic w wyglądzie gier między nimi a PC). Tak więc sprzęt teraz jest mniej więcej równie zdatny wyświetlić obraz na low i high w większości gier, a twórcy mogę olać to rozróżnienie.

  4. W takim Gothicu 1, po kupieniu nowego kompa byłem olśniony grafiką ustawioną na high, teraz taką zmianę może zobaczyłbym w Crisis 1 albo 2 albo w Arcani, która jest beznadziejnie zoptymalizowana.

  5. fajna gra, choć nie idealna.

  6. Otton, ahh, to jest dopiero ocena gry…

  7. tak,tak buggeer leki juz wziales?

  8. @LARRY |A ty napiłeś się herbatki z meliską? Faktem jest, że przez zamkniętą architekturę konsol, możliwości graficzne poszczególnych modeli mają swoją wyraźną granicę. Ale zamiast merytoryki, lepsze jest fanbojstwo c’nie? BTW: Mnie to osobiście nie przeszkadza. Wręcz cieszy, bo na sprzęcie który upgrade’owałem daaawno temu mogę wciąż odpalać nowe tytuły w b. wysokich detalach:)

Dodaj komentarz