Dead Rising 2 – Konfigurator Live
Polowanie na nieumarłych część druga. Jeśli lubisz biegać w kalesonach i tłuc zombie gigantycznymi pluszakami - lepszej gry nie znajdziesz. A jak to wygląda? No, z jajem, a jak ma wyglądać? A czy ładnie i płynnie? Cóż...
Całkiem ładnie i całkiem płynnie – choć można było to zrobić lepiej. Niemniej – zabawy i tak jest całkiem sporo. Gra należy do grona tych multiplatformowców, które niezbyt dużo sobie robią z mieszania w opcjach i na dobrą sprawę wyglądają niemal tak samo i na wysokich, i na niskich detalach. A to jakiś cień zniknie, a to wygładzania nie widać, a to z kolei nieumarły nie ma zbyt szczegółowej koszuli. Ogólnie rzecz biorąc – da się przeżyć. Wiem, brzmi dwuznacznie, ale to tego rodzaju gra.
Recenzja i testy wydajności w nowym numerze CD-Action.
Czytaj dalej
-
Kolejna chińska gra cieszy się astronomicznym zainteresowaniem. Na Where Winds...
-
Ruszyła sprzedaż limitowanego czteroksięgu „Gier, które trzeba znać”. 500...
-
Nawoływania do bojkotu nie przeszkodziły Ghost of Yotei. Gra Sucker Punch...
-
Z zamku Trosky do Kaer Morhen. Jeden z twórców Kingdom Come: Deliverance...
8 odpowiedzi do “Dead Rising 2 – Konfigurator Live”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Polowanie na nieumarłych część druga. Jeśli lubisz biegać w kalesonach i tłuc zombie gigantycznymi pluszakami – lepszej gry nie znajdziesz. A jak to wygląda? No, z jajem, a jak ma wyglądać? A czy ładnie i płynnie? Cóż…
Trochę szkoda że różnic prawie żadnych, ale gierka przednia.|ZOMBIE nigdy się nie znudzą ;]
Nie bardzo jest jak pokazać różnice, bo gra wyszła też na konsole co powoduje,że o ile nie jest kiepsko zoptymalizowana na low i high będzie wyglądać podobnie. W końcu musi być dostosowana 5/4 letniego sprzętu. W tym czasie rozwój części do PC poszedł do przodu, mimo, że konsole go opóźniają (w końcu nie może być ogromnych różnic w wyglądzie gier między nimi a PC). Tak więc sprzęt teraz jest mniej więcej równie zdatny wyświetlić obraz na low i high w większości gier, a twórcy mogę olać to rozróżnienie.
W takim Gothicu 1, po kupieniu nowego kompa byłem olśniony grafiką ustawioną na high, teraz taką zmianę może zobaczyłbym w Crisis 1 albo 2 albo w Arcani, która jest beznadziejnie zoptymalizowana.
fajna gra, choć nie idealna.
Otton, ahh, to jest dopiero ocena gry…
tak,tak buggeer leki juz wziales?
@LARRY |A ty napiłeś się herbatki z meliską? Faktem jest, że przez zamkniętą architekturę konsol, możliwości graficzne poszczególnych modeli mają swoją wyraźną granicę. Ale zamiast merytoryki, lepsze jest fanbojstwo c’nie? BTW: Mnie to osobiście nie przeszkadza. Wręcz cieszy, bo na sprzęcie który upgrade’owałem daaawno temu mogę wciąż odpalać nowe tytuły w b. wysokich detalach:)