Assassin´s Creed: Brotherhood: Powstawał… dłużej niż dwa lata
Vincent Pontbriand, producent Assassin’s Creed: Brotherhood w rozmowie z serwisem GameSetWatch wyjaśnił, że multi opracowywano dłużej niż rok, natomiast kampania dla pojedynczego gracza jest jedynie rozwinięciem fabuły znanej z „dwójki”.§
„Sztuczka polega na tym, że tak naprawdę dysponowaliśmy większą ilością czasu niż rok. Większość badań dotyczących miasta i historii samego Rzymu było już zrobionych. Wiedzieliśmy, w którym kierunku chcieliśmy udać się z fabułą, mieliśmy też wiele prototypów i nowych pomysłów dotyczących rozgrywki po poprzedniej burzy mózgów” – tłumaczy. „Tryb multiplayer znajduje się w produkcji od ponad dwóch lat. [Dzięki temu] Kiedy w końcu ruszyły prace nad kampanią dla pojedynczego gracza, miałem doświadczoną i umotywowaną ekipę, i moja praca była przez to znacznie łatwiejsza” – dodaje.
W tym samym wywiadzie projektant Gaelec Simard przyznał, że co prawda prace nad trybem single trwają krócej, ale dzięki wielu czynnikom udało się go zaprojektować tak, by nie ustępował temu, co znamy z poprzednich części.
„Zaczęliśmy produkcję gry z gotowym silnikiem, na którym oparty był Assassin’s Creed II, co dało nam lepszy start niż w sytuacji, w której mielibyśmy stworzyć nową technologię” – wyjaśnia. „Specjalna ekipa pracuje ze sobą od czasów pierwszego Assassin’s Creeda, wiemy więc, jak zrobić nową grę z serii i czego możemy dokonać w tak krótkim czasie. Wykorzystanie naszych innych studiów pozwoliło nam stworzyć ogromną grę. Reszta to kwestia zachowania trzeźwego umysłu i odpowiedniej komunikacji, dzięki temu wydamy produkcję, w którą wszyscy chcielibyśmy zagrać” – podsumowuje.
§
Czytaj dalej
-
Kolejna chińska gra cieszy się astronomicznym zainteresowaniem. Na Where Winds...
-
Ruszyła sprzedaż limitowanego czteroksięgu „Gier, które trzeba znać”. 500...
-
Nawoływania do bojkotu nie przeszkodziły Ghost of Yotei. Gra Sucker Punch...
-
Z zamku Trosky do Kaer Morhen. Jeden z twórców Kingdom Come: Deliverance...
17 odpowiedzi do “Assassin´s Creed: Brotherhood: Powstawał… dłużej niż dwa lata”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Jednym z zarzutów kierowanych pod adresem Assassin’s Creed: Brotherhood przez graczy jest fakt, że gra powstaje tylko rok, przez co może nie być dopracowana. Jak zapewniają twórcy produkcji, tworzona jest ona więcej niż 12 miesięcy. Przynajmniej tryb mutliplayer.
aha
no gdyby tylko nieposwiecali tyle czasy na te debilne zabezpieczenia tez bysmy (pecetowcy) w to juz w przyszlym miesiacu grali…
Gdy ludzie przestaną piracić to nie będą robić „debilnych zabezpieczeń”. Proste.
„…a nasze poboczne studio już od trzech lat w pocie czoła pracuje nad pięcioma dodatkami DLC, już wkrótce w sprzedaży…”
@kebabKILLA | |Piękna riposta !)| |Jednak skoro na ten czas piractwo tak bardzo odstrasza większość firm . . .| |Choć muszę przyznać, że ten tytuł coraz bardziej mnie ciekawi . . .
DLC już pewnie też mają.
najlepszy ac w seri jest nawet multi( narazie nowszy bedzie lepszy(moze)) (:
tytuł assasin’s creed ciekawi mnie coraz bardziej a jeszcze ten news z tym że prace trwają 2 lata.No ciekam z niecierpliwością 🙂
czekam* przepraszam
Ja Brotherhooda biorę. Bankowo.
Brotherhood, Brotherhood *-* Hm, może są szanse na to, żeby mi na urodziny kupili *-*
CorteZ93, 'Tryb multiplayer znajduje się w produkcji od ponad dwóch lat’.|Przeczytaj cały artykuł, a potem komentuj 😉
Zamówiłem już kolekcjonerkę 😀
Wiecie czy będzie wersja PL (napisy, bo dubbing to mam nadzieje nie przyjdzie nikomu do głowy), bo chciałem zamówić edycje kolekcjonerską, a nie ma nic o wersji językowej. W sumie angielski znam i dałbym sobie radę, ale nie chcę, żeby przysłali mi wersje EN, a w sklepach będzie PL…
Tak sobie myślę że to trochę 'wymuszanie pieniędzy’. W końcu skoro prace nad multi trwają 2 lata, czemu nikt o nim nie wspominał przy okazji dwójki? Żeby zdobyć więcej kasy dzieląc grę na pół?
PeterMax czemu nie dubbing w pierwszej części bardzo dobrze został podłożony