Resident Evil 2 Remake – Oficjalne wymagania sprzętowe

Wprawdzie od premiery Resident Evil 2 Remake dzieli nas nieco ponad pół roku, już teraz możecie zapoznać się z wymaganiami sprzętowymii gry. Oto one:
Wymagania minimalne
Konfiguracja zalecana
Pozwolę sobie przypomnieć, że remake korzysta korzysta z technologii RE Engine, stworzonej na potrzeby „siódemki”. Wybór tego silnika był podyktowany chęcią stworzenia fotorealistycznej oprawy wizualnej. Modele postaci będą bogate w drobne szczegóły, a dopracowane oświetlenie tchnie nowe życie w dobrze znane lokacje. Współczesne rozwiązania pozwalają też dodać nieco więcej pieprzu do potyczek z kultowymi bossami.
Resident Evil 2 Remake zadebiutuje 25 stycznia 2019 roku na PC, PS4 i XBO. W TYM miejscu znajdziecie sporo gameplayu.
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Resident Evil 2 Remake – Oficjalne wymagania sprzętowe”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
RE2 Remake ma mniej więcej takie same wymagania jak RE7 jedynie karta graficzna inna jest w zalecanych, ogólnie to nie powinno dziwić w końcu to ten sam silnik graficzny 😉
Git, nie ma tragedii.
Hm, baza na której opiera się ten remaster to gra na GameCube. Wymagania z kosmosu 😀
@Dives Nie, na Gamecube był remake RE1 i korzystał z innego silnika. Ten jest kompletnie nowy, stworzony od podstaw na potrzeby RE7.
Lol idąc, że ludzie nadal nie rozróżniają remaster’ów i remake’ów stąd tak idiotyczne komentarze jak ten @Dives’a… To jest zrobiony od podstaw remake z całkowicie nowym ułożeniem kamery i mechaniką strzelania działający na silniku siódemki, więc wymagania jak najbardziej adekwatne co do zawartości, a nie z kosmosu 🙂
Lol widzę, że*
@Lmao, nigga. I co? Od czasów Gamecube trzymali ten remake w szufladzie i teraz nagle AD 2019 w końcu go wydadzą. To jest kompletnie nowa gra zrobiona od zera (tak samo jak jedynka), a nie podbicie rozdzielczości tekstur za €49.
Czekam, bo za młodu miałem pc nie konsole. A z trailera cieknie klimat. Ciekawe czemu oni jeszcze nie pozwali Stranger Things