29.10.2018
4 Komentarze

Steam: Top 10 minionego tygodnia (20-26 października)

Steam: Top 10 minionego tygodnia (20-26 października)
Polacy na szczycie!

Okazuje się, że nie samym Geraltem Polska stoi. W zeszłym tygodniu najlepiej sprzedającą się grą na platformie Valve było World War 3, czyli najnowsza produkcja rodzimego studia The Farm 51, które w przeszłości dało nam między innymi Get Even czy Necrovision. Popularność shootera szybko zwietrzyli inwestorzy giełdowi, a akcje studia poszybowały pod niebiosa. Drugą lokatę zajął powracający do łask po niedawnej fali problemów PUBG, zaś podium zamknął Football Manager 2019. Wyraźną zadyszkę złapał za to Assassin’s Creed Odyssey – lider ostatnich trzech zestawień wylądował dopiero na czwartym miejscu. Warto też odnotować obecność najnowszego, poświęconego przemysłowi rozszerzenia do Cities: Skylines. Dodatek, o którym nieco więcej dowiecie się TUTAJ, o jedno oczko wyprzedził przecenione o 40% Kingdom Come: Deliverance.

  • World War 3
  • PlayerUnknown’s Battlegrounds
  • Football Manager 2019
  • Assassin’s Creed Odyssey
  • Rise of the Tomb Raider
  • Soulcalibur VI(*)
  • Cities: Skylines – Industries
  • Kingdom Come: Deliverance
  • Soulcalibur VI(*)
  • RimWorld
  • (*) Chodzi o różne edycje tej samej gry.

    4 odpowiedzi do “Steam: Top 10 minionego tygodnia (20-26 października)”

    1. Polacy na szczycie!

    2. Pytanie, czy aby na pewno jest się z czego cieszyć? Jeśli, nazywając rzeczy po imieniu, early accessowa niedoróbka sprzedaje się lepiej od Odysei, czy przecenionego Tomb Raidera, to coś tu chyba jednak jest nie tak.

    3. Może się sprzedawać lepiej, ale te statystyki nie uwzględniają zwrotu egzemplarzy. Ja sam kupiłem i po 40 min zwróciłem. Gra już spadła ze steamowej topki 100 grywanych gier, co samo daje do myślenia że hajp tak samo znika jak przybył. Polacy będą dalej usilnie ten tytuł bronić i mówić jaki jest boski. |Gra wygląda jak kupa, wymagania jak tytuły AAA, optymalizacja gorsza niż u Ubisoftu i bardziej pobugowana niż Dayz. Nie warto, a że im się zwróciła to mogę projekt zamknąć jak stwierdzą że mało graczy jest.

    4. @Shaddon Wczesny Dostęp już nie raz stworzył niezłe perełki. Już sam doświadczyłem kilka razy tego, że gra AAA od jakiegoś wielkiego studia, które wydaje gnioty umierające po kilku miesiącach(For Honor,Titanfall) bo twórca zapomniał co to znaczy nowa zawartość i aktualizacje. Może EA nie zawsze jest uczciwe ale zazwyczaj można liczyć na nowy kontent w aktualizacjach, kontakt z twórcami, info o nowościach i coraz więcej produkcji jest finalnie wydawanych np. Rimworld, Rust, Conan Exiles, Factorio. „)

    Dodaj komentarz