Skywind: Kilka minut z Morrowindem na silniku Skyrima [WIDEO]
![Skywind: Kilka minut z Morrowindem na silniku Skyrima [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/7f8396ee-c835-4b90-a500-2fb47074bd22.jpeg)
Jest i walka włócznią!
Pierwsze wzmianki o planach odtworzenia Morrowinda na silniku Skyrima pamiętają 2012 rok, a mimo to prace wciąż trwają. Zważywszy na stosunkowo skromne środki i ogromną skalę projektu, nie ma się co dziwić, zwłaszcza że pierwszy oficjalny zapis rozgrywki udowadnia, że twórcy nie idą po linii najmniejszego oporu i naprawdę szykują dla nas coś niezwykłego. Na pokazanym w trakcie Gamescomu filmiku uwieczniono nie tylko nowe wersje pamiętnych miejscówek, ale także walkę. Rzadko korzystam z tak dużych modów, ale tego z pewnością odpalę. O ile dożyję, bo data premiery wciąż pozostaje tajemnicą. W najbliższych miesiącach pokazane zostanie za to wideo z lewitacją i innymi hitami sprzed lat.
Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Skywind: Kilka minut z Morrowindem na silniku Skyrima [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jest i walka włócznią!
Wygląda przepięknie. Nie mogę się doczekać żeby zagrać w pełną wersję!
Czekam na ten projekt już parę lat i mam nadzieje, że się doczekam. To samo tyczy się Skybliviona.
To już jest SE, prawda? Fajnie, że interfejs jest jest podobny do SkyUI, bo oryginalny był mało wygodny.
Mi w oryginalnym Morrowindzie najbardziej przeszkadzał encyklopedyczny system dialogów oraz strasznie toporny system walki. Skoro te dwa elementy zmienili to na pewno zagram :D. Takie odświeżanie klasyków to ja rozumiem.
Mogę kupić jeśli będzie po polsku. Granie w takie duże gry po angielsku jednak męczy po kilku godzinach.
Ciekawe po jakim czasie, po wyjściu TES VI pojawi się modyfikacja przenosząca Skyrim na nowy silnik.
@MRivan Ciekawe po co taka modyfikacja miałaby wyjść. Nie mówiąc już o ilość pracy jaką trzeba by włożyć w coś takiego.
Żadna inna modyfikacja do skyrima graficzna nie jest już potrzebna. https:www.nexusmods.com/skyrim/mods/30936Po zainstalowaniu wszystkiego wg instrukcji na stronie gra wygląda O-B-Ł-Ę-D-N-I-E. Lepiej niż wszystko co do tej pory widziałem
https:www.nexusmods.com/skyrim/mods/30936 poprzednio link się skleił ze słowem Po
@MRivan, bo TES VI ma być 10 lat(co jest w sumie bardzo możliwe), i powiedzmy po 5 latach od premiery SKyrim będzie na tyle stary że na 100% ktoś go przeniesie.
@ TheFrediPL Piszesz tak jakby to było 5 minut roboty, a do tego moderzy zwykle działają non-profit. Przeniesienie gry na inny silnik nie jest proste gdy masz dostęp do dokumentacji, a co dopiero gdy robisz to za friko jak wrócisz z pracy i 'bawisz się’ metodą prób i błędów. Po 15 latach Skyrim będzie na tyle stary, że ludzie będą zajęci innymi grami. Ile było takich modów? Baldurów na silnikach , X, Y i Z. Ile czasu zajęło stworzenie pierwszej części Black Mesy, a to 'tylk’ shooter’.
@TheFrediPL A może po tych 10 czy 15 latach Skyrim będzie tak stary, że nikt już nie będzie czekał na Skywinda (prace już trwają te 6-7 lat, więc raczej jutro nie wyjdzie)?
@nfsfan6 – polecam ogólnie rozejrzeć się w kwestii ENB i koniecznie używać czegoś w rodzaju „ENB Manager and Changer” (ja go osobiście używałem i polecam). W skrócie ENB to bardzo specyficzne modyfikacje nie tyle podmieniające cokolwiek w samej grze, co zmieniające sposób wyświetlania (coś a la filtry). Jest tego sporo i to całkiem różnorodne, potrafią diametralnie zmienić odbiór gry.|A sam Skywin jest bardzo imponujący. Aż nie chce się wierzyć ile pracy musieli już wykonać i ile jeszcze ich czeka.
Ekstra mod, czekam z niecierpliwością na finalną wersję 🙂
Obawiam się, że zanim to wyjdzie doczekamy się kolejnej części TES-a.
Aha i jeszcze to : https:www.youtube.com/watch?v=vCXO-oVuBFc|W opisie filmu jest strona która pokazuje jak zmodować skyrima ponad 1300 modami i nadal mieć stabilną grę. Autor filmu twierdzi ze poświęcił kilka miesięcy na obadanie każdego moda na nexusmods do skyrima i wybrał te które oferują najlepszą grafikę…