Zostałem zamordowany przez Chandlera Binga

W dzisiejszych Nadgodzinach: sekretne wejścia do bazy, jedyny słuszny klub Afterlife i lenistwo Valve.




(SrGrafo)





(źródło)

































(źródło)
Valve użyło tego samego skryptu do mrugania światła 22 lata później


Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Zostałem zamordowany przez Chandlera Binga”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W dzisiejszych Nadgodzinach: q
10|R2, R2, L1, R2, up, down, left, right|Then I get to bangin’
Pewno w Doomie albo Twisted Metal, Crash Team Racing chyba tez byl w Przyjaciolach… :thinking:
Baldur’s Gate III na to czekam
Ten główny obrazek – motyw fajny, na świeżym powietrzu, w cieniu, najs… ale PO CO MU TA BLUZA?
@aro – plaża=/=30°C
@Kuba3003 – i miałbyś rację, gdyby nie to, że na dalszym planie ludzie są w krótkich spodenkach i t-shirtach. Uważam, że raczej jest tam ciepło.
Recykling w Valve – robisz to dobrze.
8 strona, gadka o routerze i ta straszna postać :o. Co to jest :O ?
Najśmieszniejsze jest to że większość gier AAA która ma preordery, a w dniu premiery jest słabo zoptymalizowana… i nawet pomimo lat od premiery dalej ma bugi… ale tylko Cyberpunkowi i polskim Devom się dostaje XDD|I nie. Nie bronię Red’ów. Jest jak każdy widzi. Ale klapki na oczach na innych Devów i ich produkcje – i czepianie się tylko jednej – produkcji (która miała być wybitna, a nie koniecznie tak wyszło) to czysta hipokryzja.
@ DARKARMY77|Chciałbyś porozmawiać o tym, w jakim stanie znajduje się Cyberpunk ponad pół roku po premierze? Myślę, że dość szybko zrozumiesz, w czym leży problem.