rek

Hitman 3 otrzyma tryb z elementami rougelike’a, Hitman Trilogy trafi do Xbox Game Passa

Hitman 3 otrzyma tryb z elementami rougelike’a, Hitman Trilogy trafi do Xbox Game Passa
IO Interative jeszcze w tym roku zamierza wprowadzić tryb VR na PC do wszystkich części Hitmana oraz nową mapę do „trójki”. Do tego najnowszą odsłonę czeka garść innych nowinek.

Jeszcze wczoraj informowaliśmy o nadchodzącej zapowiedzi IO Interactive dotyczącej planów drugiego roku „życia” Hitmana 3. Film został już opublikowany i znajduje się poniżej. 

https://www.youtube.com/watch?v=otBhG8ZldvQ

Pierwsze o czym warto wspomnieć to nowy tryb gry o nazwie „Elusive Target Arcade”, który ma być wcześniejszym konceptem podniesionym „o poziom wyżej”.

Co ciekawe jeśli na jakimkolwiek etapie wyzwania nam się nie powiedzie, tryb zostanie zablokowany na 12 godzin i będziemy musieli zacząć od nowa. Na pewno nieco podniesie to poziom adrenaliny podczas rozgrywki.

Naszymi celami związanymi z tym trybem są; dać graczom szansę na częstsze angażowanie się i rozgrywanie treści Elusive Target, zapewnić nowe wyzwanie dla długoletnich graczy w trybie Elusive Target, stworzyć nowy rodzaj powtarzalnej zawartości, która nagrodzi graczy pożądanymi odblokowaniami.

Twórcy postanowili też nie wspierać wyłącznie trzeciej części Hitmana w kwestii VR, a całą trylogię! Wszystkie oczywiście w wersjach na PC.

Na przedstawionym przez IOI filmie widać, że doskonale się bawili podczas jego testów, a efekt rzeczywiście wygląda zachęcająco. Sami twierdzą też, że drugi rok Hitmana 3 to idealna okazja do wypuszczenia niektórych technicznych usprawnień.

Drugi rok to fantastyczna okazja dla nas do wypuszczenia części technicznych usprawnień, które wciąż wprowadzamy w naszej technologii Glacier.

Na dobry prawie początek: ray tracing. W (bardzo) dużym skrócie ma to na celu sprawić, aby lokacje w grze wyglądały „lepiej niż kiedykolwiek wcześniej”. Niestety doczekamy się go w późniejszej części 2022 roku.

IOI będzie jednym z pierwszych studiów gier, które dzięki partnerstwie z Intelem wesprze technologię XeSS. Ma ona zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej wydajnosci. A wszystko to po to, aby gra wyglądała jak najlepiej.

Hitman 3

Wszystkie trzy części Hitmana ukażą się też 20 stycznia jako Hitman Trilogy. A „trójka” dodatkowo trafi na Steama. Hitman Trilogy pojawi się również w Xbox Game Passie (pecetowym i konsolowym).

Kolejna rzecz warta wymienienia to Hitman Freelancer, czyli nowy tryb fabularny łączący w sobie elementy rougelike’a i strategicznego planowania. A, i kryjówki, którą można dostosować wedle preferencji.

Nowa mapa w Hitman 3
Codename: Rocky

No i na koniec pojawi się nowa mapa. Nie wiadomo o niej zbyt wiele, gdyż także pojawi się dopiero później w tym roku. Natomiast pokazano jej mały zwiastun pod koniec filmu.

Więcej szczegółów znajdziecie na oficjalnej stronie studia.

Całość jasno pokazuje, że IOI wzięło się za Hitmana poważnie, a drugi rok jest konkretnie zaplanowany. Niedługo zobaczymy, co z tego wyjdzie. Rocznica Hitmana 3 już za tydzień, 20 stycznia.

7 odpowiedzi do “Hitman 3 otrzyma tryb z elementami rougelike’a, Hitman Trilogy trafi do Xbox Game Passa”

  1. Jestem ciekawe czy do trójki pojawi się w końcu spolszczenie. Dziwnie będzie jeśli Trylogia w 2/3 będzie po polsku a w 1/3 po angielsku.

  2. O, God of War I Hitman 3 w styczniu, zaszaleje na urodziny 😛

  3. Dobrze, że w końcu trafi na steam, mam tam wszystkie pozostałe, więc nie chciałem kupować na epicu, nawet mimo tej ultra dobrej ceny.

  4. Ucieszyła mnie wiadomość o dalszym wspieraniu Hitmana. Bałem się, że praca nad agentem 007 odciągnie IO od dalszego rozwijania Hitmana, dali nowe życie poprzednim dwóm częściom dzięki graficznemu upgrade’owi i dalej chcą wprowadzać agenta 47 w next gen.

  5. Jej, ten pecetowy tryb VR zapowiada się rewelacyjnie! 😀

  6. I najważniejsza informacją – 20 stycznia w GamePass

  7. Żadnej informacji na CD-Action na temat katastrofalnej premiery Hitmana na Steamie? Tyle się działo, coś kiepsko z tymi newsami…

Dodaj komentarz