The Medium powróci jako serial. Tomasz Bagiński na pokładzie

O Bloober Teamie w ostatnich miesiącach głośno przede wszystkim za sprawą remake’u Silent Hilla 2, nad którym podobno pracują krakowiacy, ale teraz pora przypomnieć sobie o ich zeszłorocznym The Medium. Ciepło przyjęty horror z Marianną Rekowicz w roli głównej powróci w formie serialu fabularnego. Za produkcję odpowiadać będą Bloober Team i Platige Image, a wstępne prace będą realizowane pod nadzorem Tomasza Bagińskiego i Piotra Babieno.
Prezes Bloober Teamu nie kryje radości z faktu, że wreszcie udało mu się połączyć dwie bliskie jego sercu branże: filmową i grową.
Moja radość jest tym większa, że do produkcji biorą się dwie polskie firmy, a na podstawie naszej gry powstanie serial. Historia, którą opowiedzieliśmy w grze, została doceniona przez graczy, a teraz kolejne osoby będą mogły o niej usłyszeć.
Babieno zwraca również uwagę na niedawne sukcesy seriali Netfliksa, które powstały na bazie znanych i cenionych marek ze świata gier wideo: „Cyberpunk: Edgerunners” czy „Arcane”. Jego zdaniem to doskonała chwila, by rozwijać tego typu projekty, które napędzają dalsze zainteresowanie grami.
Udział w nadzorze kreatywnym tak ważnej postaci w polskiej kinematografii jak Tomasz Bagiński udowadnia, że chcemy stworzyć coś naprawdę niesamowitego. Cały zespół pracujący nad koncepcją serialu poczuł, że pracuje nad czymś wyjątkowym. Mamy ogromną nadzieję, że ten zapał będzie widoczny w jakości serialu.
Jak na razie współpraca Bloober Teamu z Platige Image obejmuje przygotowanie scenariusza do pierwszego odcinka oraz zarysu historii kolejnych. Dopiero później zostanie podjęta decyzja co do kontynuacji koprodukcji. Trzymam kciuki, bo historia ośrodka wypoczynkowego Niwa wydaje mi się świetnym materiałem na serial.
Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “The Medium powróci jako serial. Tomasz Bagiński na pokładzie”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czy to ten sam Tomasz Bagiński, który wypowiedział już sławetną opinię, mówiącą o tym, że współcześni widzowie to idioci przesiąknięci tiktokiem o skupieniu porównywalnym do przeciętnej muchy?
Tak, a pomylił się w diagnozie? Bo uważam, że był wręcz delikatny w swych osądach.
Ale przez takie osądy serial wiedźmina wygląda jak wygląda. Jeżeli i ten serial będzie realizował z tą myślą to nie ma co oczekiwać zbyt wciągającej fabuły.
Włodarzy Netflixa (i jakiegokolwiek innego właściciela platformy streamingowej) w pierwszej kolejności interesują wyniki oglądalności. Jeśli idzie za tym jakość serialu – fajnie, miło nam, ale jeśli pomimo złego odbioru przez fandom i krytyków, nadal będzie wysoka oglądalność, to oznacza że można równać w dół, bo i publiczność – uśredniając – prezentuje adekwatny poziom (lub brak poziomu, jak powiedzieliby złośliwi), i czegoś takiego właśnie oczekuje. Przykro to pisać, ale tak ten biznes wygląda. Jest brutalnie demokratyczny:) Można klepać byle co, grunt, żeby się sprzedawało.
To jak Bloober Team pnie się w górę zaskakuje mnie nieustannie.
Fabuła gry była durna, całość nadrabiała grafiką i klimatem. Ciekawe, kto zagra Dorocińskiego i Rosati.