rek

Call of Duty: Warzone 2.0 przekroczyło próg 25 milionów graczy w 5 dni

Call of Duty: Warzone 2.0 przekroczyło próg 25 milionów graczy w 5 dni
Decyzja Activision o wyłączeniu „jedynki” z pewnością dołożyła cegiełkę do sukcesu Call of Duty: Warzone 2.0.

Sporo sukcesów ostatnio wokół tego Call of Duty. Niedawno doczekaliśmy się całkiem udanej premiery Modern Warfare II – która pobiła rekord i została najszybciej sprzedającą się odsłoną serii. A jednak nie można o niej powiedzieć, że jest to najnowsza część Call of Duty, bo kilka dni temu to miano przejęło drugie Warzone. Choć jeśli chodzi o jego start… to już nie obyło się bez masy problemów i błędów. Mimo to znalazło się całkiem duże grono graczy.

Jak pochwaliło się Activision, Warzone 2.0 zebrał przy sobie ponad 25 milionów osób w zaledwie 5 dni. No i nie można zaprzeczyć, że mamy tutaj do czynienia ze sporym sukcesem. Oczywiście trzeba wziąć poprawkę na to, że cegiełkę dołożył syndrom Overwatcha – serwery pierwszej części zostały bowiem wyłączone na łącznie 12 dni, zaraz przed premierą Warzone 2.0.

https://twitter.com/CallofDuty/status/1594800865298501632

No i jeszcze muszę zwrócić uwagę na to, że duża popularność tytułu wpłynęła na problemy z serwerami, co znalazło swoje odbicie w ocenach. Na ten moment na Steamie jest około 9,5 tysiąca opinii i są one w większości negatywne, a gracze narzekają nawet na niemożność dołączenia do gry. Na Metacriticu sprawa wygląda bardzo podobnie, jednak tam recenzji jest znacznie mniej (najwięcej to 40 – na PC).

Skoro jeszcze jesteśmy w rejonach Call of Duty, to przypomnę jeszcze o kolejnym odcinku serialu „przejęcie Activision Blizzard przez Microsoft”. Otóż Microsoft miał zaoferować Sony 10-leci kontrakt na serię strzelanek, ale najwyraźniej dla japońskiego giganta to wciąż za mało.

Jedna odpowiedź do “Call of Duty: Warzone 2.0 przekroczyło próg 25 milionów graczy w 5 dni”

  1. Nawet nie zapłaczę za Warzone 1 – Dwójka zdecydowanie lepsza.

Dodaj komentarz